Čolaku i Opačku oduzeta je vozačka dozvola, a hoće li im biti vraćena prije presude odlučit će Županijski sud.
Bivšim prijateljima sudit će sudac Milenko Đaković, a pod optužbom kako su 5. studenog 2010. oko podneva, jureći autocestom, kod čvora Bosiljevo skrivili nesreću u kojoj je poginula Ivana Obad. Čolak je, prema optužnici, vozio Ferrari preticajnim trakom brzinom od 188 km/sat te je započeo prelaziti iz preticajnog traka u desni zapriječivši prolaz Opačku, koji je Nissanom, brzinom od 210 km/na sat, pretjecao Čolaka. Udario je u zadnji bočni dio Ferrarija, koji je sletio s ceste i zapalio se.
Nakon nesreće prijateljstvo automobilista je puklo, a prema iskazima iz istrage, krivnju su svaljivali jedan na drugoga. Čolak, koji je i sam bio teško ozlijeđen, branio se da je taj dan s prijateljima htio na Grobniku, na kojem je držao rekord staze, promatrati utrku.
Vozili su se preticajnim trakom na pojedinim dijelovima oko 200 km/sat, a znali su se na nekim dionicama povesti i do 230 km/sat.
No, prije nesreće, branio se, vozio je oko 170 km/sat. Kod Bosiljeva je primijetio da mu se Opačak naglo približava… Tvrdi da mu je došao s njegove zadnje desne bočne strane i udario ga u zadnji desni bočni blatobran. Opačak je poricao da je pretjecao Čolaka tvrdeći da su vozili približno istom brzinom i da je Čolak Ferrarijem skrenuo prema njemu i zadnjim blatobranom zahvatio njegov prednji lijevi blatobran. No, tužiteljstvo je zaključilo da zbog same činjenice da je Opačak desnim trakom vozio brže od Čolaka upućuje na zaključak da ga je namjeravao prestići.