Iza dubrovačkih gospodarstvenika je još jedna uspješna poslovna godina.
Što ju je obilježilo te koji su faktori bili ključni za postizanje takvih rezultata upitali smo Nikolu Butigana, direktora Pema.
– Posljednjih 15 mjeseci potrošnja u Hrvatskoj kontinuirano raste, što uz odlične turističke rezultate ostvarene u 2015. godini, pozitivno utječe na rast prometa u trgovini na malo, pa tako i na Pemove poslovne rezultate. U 2015. godini susreli smo se s brojnim izazovima u poslovanju, među kojima posebno ističemo pokušaj neprijateljskog preuzimanja od jednog domaćeg trgovačkog lanca, zatim sezonsku fluktuaciju zaposlenika te ulazak novih i širenje postojećih konkurenata na tržištu. Obzirom da su naši konkurenti veliki trgovački lanci, koji ostvaruju više milijardi kuna prometa, vrlo je izazovno pronaći strategiju kako bi se uspješno suprotstavili njihovoj konkurentnosti. Našu šansu tražili smo u diferencijaciji kroz odabir najboljih lokacija za naše butige, kvalitetnoj pripremi za sezonu razvojem i unapređenjem logističko prodajnih kapaciteta, svakodnevnom nabavom svježeg voća i povrća visoke kvalitete, uređenjem i prilagodbom butiga zahtjevima kupaca. Najveći doprinos poslovanju ostvaren je razvojem svježeg programa, uvođenjem pekarnica i pripremanjem svježih pekarskih proizvoda i slastica unutar butiga, uvođenje gastro ponude i priprema svježih gotovih jela, te dostava spenzi na kućnu adresu, ovisno o ostvarenoj potrošačkoj košarici. Svoj uspjeh i dobre rezultate dugujemo svim našim vjernim kupcima od kojih su mnogi članovi Pemo cluba, a koji broji više od 30.000 članova, našim vrijednim zaposlenicima kojih je trenutno više od 380, ali i lokalnoj zajednici koja prepoznaje i razumije našu poziciju u odnosu na globalno tržišno okruženje – rekao je za DuList Butigan.