Naša sugrađanka izrazila je nezadovoljstvo uslugom Hrvatske pošte zbog čega je poslala pismo žalbe gradonačelniku Grada Dubrovnika Matu Frankoviću i Hrvatskoj pošti.
Pismo prenosimo u cijelosti:
‘Danas, 29. kolovoza 2017. sam primila račun poslan 16. kolovoza i obavijest poslanu 17. kolovoza iz Zagreba. Račun je imao dospijeće 23. kolovoza! Pošiljke su iz Zagreba do Dubrovnika putovale prva 13, a druga 12 dana! Također danas, primila sam račun koje je komunalno poduzeće Čistoća iz Dubrovnika poslalo 16. kolovoza.
Ovakva usluga je jednostavno neprihvatljiva i očiti je primjer diskriminacije Dubrovčana. Napominjem da se adresa, u središtu Dubrovnika, unutar gradskih zidina, nije mijenjala desetljećima, a dostavljač pošte dobro poznaje područje dostave.
Molila bih da mi odgovorite zašto pošiljke kasne i što ste poduzeli da se stanje popravi.
Rina Kralj-Brassard’