Croatia Airlines u posljednje vrijeme na svoj račun dobiva brojne negativne kritike, što dokazuju i objave nezadovoljnih korisnika na njihovoj službenoj Facebook stranici.
Među njima je Dubrovkinja Noemi Matić Jones, čiju objavu o nezadovoljstvu prenosimo u cijelosti:
‘Evo i mojih pet minuta ventanja, draga Croatia Airlines…
Dana 2.9.2017. mama mi je putovala s mojim jednogodišnjim sinom iz Dubrovnika za Zagreb, pa nakon toga prema Dubaiju Emiratima… Naravno da je morala kupiti Business kartu od 1270 kn za relaciju Dbv-Zag, ali nije to ono zbog čega se žalim iako i to bi samo po sebi bio dovoljan razlog za žalbu!
Naime, ono što me najviše zgrozilo i uzrujalo je da joj, iako putuje sa malenim djetetom, niste htjeli čekirati prtljagu sve do Dubaija. Po riječima vaše zaposlenice, može se samo čekirati prtljaga na letovima partnera Star Alliancea, te ako je karta kupljena preko vas (što uopće nije ni opcija na vašim stranicama).
Nego moja mama s malim djetetom tu istu prtljagu mora pokupiti u Zagrebu, da bi čekala 5 sati na aerodromu pored prtljage jer naravno s razlogom prtljaga se ne smije nigdje ostaviti, a malo dijete ne razumije zašto ne može prošetati i istraživati… Naravno uključujem i sliku prtljage s kojom se moja mama morala “šetati” po aerodromu, da bi moje dijete moglo slobodno istraživati!
Naravno, naglašvam da nam Emirati uvijek iz Dubaija čekiraju prtljagu sve do Dubrovnika, bez obzira što nisu partneri Star Alliancea, ali to više govori o njima kao pravoj aviokompaniji, a vama nek je na sramotu!
Možda da se Hrvatska digne na noge, pa da njih pokušamo dobiti da rade Dubai-Zagreb-Dubrovnik, usluga bi sigurno bila milijun puta bolja!!!’