Rezultati turističkog prometa za ovogodišnji, nešto raniji Uskrs, čak su i nadmašili očekivanja turističkih djelatnika.
U gradu je trenutno 5720 gostiju, što je za 35 posto više nego na isti dan prošle godine, te iako je Uskrs ove godine dva tjedna ranije, svega za nekoliko stotina gostiju manje nego za Uskrs 2014. godine, što Dubrovnik postavlja na vrh prema ostvarenjima Uskrsnog turističkog prometa u Hrvatskoj. U gradu su ovog Uskrsnog ponedjeljka i tri broda na kružnim putovanjima s ukupno oko tri tisuće posjetitelja, čime je započela sezona cruise turizma u Dubrovniku.
Kako je i najavljeno, u Dubrovniku je među 5720 gostiju najviše posjetitelja iz Ujedinjenog kraljevstva, Njemačke, Španjolske, Izraela, SAD –a, Finske, Francuske te Južne Koreje.
Proslava židovskog blagdana Pesah koja se poklopila s prroslavom katoličkog Uskrsa doprinijela je povećanju broja posjetitelja iz Izraela, a sveukupnom povećanju naravno pogodovao je početak ljetnog rasporeda letenja. Bilježi se povećanje broja turista iz Ujedinjenog kraljevstva od početka godine, koji su prvi na top-listi posjetitelja Dubrovnika od siječnja, a ostvarili su 2464 dolazaka ili 17 posto više, te 8685 noćenja ili 25 posto više.
Slijede gosti s njemačkog tržišta koje je od prošle godine u stalnom usponu, a kojih je u Dubrovniku boravilo 1956 ili 48 posto više, s ostvarenjem od 6662 noćenja, odnosno 37 posto više nego istom razdoblju 2014. Na trećem mjestu su već spomenuti gosti iz Izraela, kojih je u gradu više od dvije tisuće. Španjolska, u kojoj je zamjetan lagani oporavak od recesije i koja je država odakle tradicionalno u doba Uskrsa, žitelji odlaze na putovanja, zahvaljujući povećanju direktnih letova – uz Vueling iz Barcelone, krenuo je Norwegian Air s izravnim letovima iz Madrida – bilježi se trostruki porast broja posjetitelja. Od početka godine u Gradu ih je boravilo 2169, a ostvarili su 6157 noćenja, također trostruko više nego u isto vrijeme 2014. godine.
Peti su gosti s tržišta SAD-a. Od početka godine gostiju s tog ogromnog tržišta bilo je 3022 ili 58 posto više, s ostvarenih 11071 noćenja ili 60 posto više. Finsko i francusko tržište pojačalo se posljednjih dana, te su na našoj top listi na šestom i sedmom mjestu, dok je osmo mjesto pripalo gostima iz Južne Koreje, od početka godine došlo ih je 8112 ili 4 posto više, a ostvarili su 12012 noćenja ili deset posto više nego u istom razdoblju 2014. godine.
Optimizam i zadovoljstvo postignutiim rezultatima glavne su značajke uspješnog dubrovačkog turističkog Uskrsa. Bogati Uskrsni program – penganje jaja, klapska pjesma i foklor, ponudio je za svakoga ponešto i kao i ranijih godina oduševio sve koji su se zatekli na Stradunu u nedjeljno Uskrsno jutro.