Izgleda da se izbor projektanta dionice autoceste Rudine – Osojnik privodi kraju. Naime, godinu dana nakon raspisivanja natječaja odbijena je posljednja žalba, piše Forbes Hrvatska. Dionicu bi trebala projektirati zajednica ponuditelja koju čine ZG – Projekt i BBD – Bridge & Building Design, no, stručnjak za javne nabave, prof. Marko Turudić, kaže za Forbes Hrvatska da nezadovoljna tvrtka još može podnijeti tužbu Visokom upravnom sudu protiv ove odluke Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, ali ako žalba i bude podnesena, ona ne odgađa potpisivanje ugovora.
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM) odbila je prije nekoliko dana žalbu zajednice ponuditelja koju čine Mobilita Evolva, Geoprojekt i China Railway Eryuan Engineering. To bi trebalo značiti da će natječaj za izradu projektne dokumentacije i ishođenja građevinskih dozvola za dionicu Rudine – Osojnik na autocesti A1 konačno biti završen.
Inače, o nastavku gradnje autoceste prema Dubrovniku pisao je i DuList krajem srpnja. Tada su nam iz Hrvatskih autocesta istaknuli kako se početak radova očekuje se u prvom dijelu 2025. godine.
Dionica autoceste od Rudina do Osojnika sastoji se od tri etape (1. Rudine-Slano d=9,0 km; 2. Slano-PUO Mravinjac d=11,5 km; 3.PUO Mravinjac-Osojnik d=7,5 km).