Od rujna u 50 hrvatski škola počinje provođenje eksperimentalnog programa cjelodnevne nastave. Prema najavi ministra Radovana Fuchsa, donosi Jutarnji list, izabrane škole dobit će financijske stimulacije. Osim iznosa od 300.000 eura po školi za nabavu opreme, zaposlenicima tih škola rast će plaće kroz stimulaciju od 15 do 25 posto.
Cjelodnevna nastava podrazumijeva dulji boravak učenika (i učitelja) u školama, i to, prema riječima ministra, najmanje do 14 sati. Dotad bi trajao obavezni dio nastave, slijedila bi dulja pauza za ručak (kuhani), a potom bi učenici od 15 sati imali izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, uključujući pomoć pri učenju i podršku za posebne interese djece.
Uvode se novi predmeti kao što su prirodoslovlje, praktične vještine te društvo i zajednica, a ključnim predmetima – hrvatskom jeziku i matematici – prema najavi ministra povećava se satnica.
Precizni modeli strukture radnog dana u cjelodnevnim školama još nisu poznati, piše dalje Jutarnji, no intencija je da učenici sve obaveze obave u školi, uključujući pisanje domaćih zadaća u prisutnosti učiteljice. Ide se u smjeru smanjenja privatnih instrukcija tako da bi učitelji, koji sada imaju obavezu organizacije dodatne i dopunske nastave, no ona se ne provodi kontinuirano niti u svim školama, imali novi zadatak – dva školska sata tjedno za dodatnu pomoć u učenju.
Cilj je da do školske godine 2027./2028., kako planira ministar Fuchs, sve škole prijeđu u jednu smjenu.