Turistička zajednica grada Dubrovnika i hrvatski avioprijevoznik Croatia Airlines predstavili su se njemačkom tržištu. Naime, predstavljena je dubrovačka turistička ponuda te ovogodišnji izravni međunarodni let Dubrovnik – München. Na prezentaciji je prisustvovao i generalni konzul Republike Hrvatske u Münchenu Vladimir Duvnjak.
Rukovoditelj prodaje za Centralnu Europu, Mato Radić, na prezentaciji je predstavio ovogodišnji ljetni red letenja Croatia Airlinesa s naglaskom na izravne međunarodne letove Dubrovnik – München, koji su planirani od 3. lipnja 2022. četiri puta na tjedan – ponedjeljkom, utorkom, petkom i nedjeljom.
Sandra Milovčević, voditeljica Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika, održala je prezentaciju Dubrovnika te upoznala njemačke turističke agente i novinare s ljepotama i turističkom ponudom Dubrovnika, kao i cjelogodišnjim događanjima i poznatim festivalima. Istaknula je važnost njemačkog tržišta za Dubrovnik, koje je na visokom trećem mjestu po broju dolazaka i noćenja od početka 2022. godine, a u 2019. godini ostvarili su 111 446 dolazaka te 294 661 noćenja.
Nakon prezentacije upriličeno je i nagradno izvlačenje u kojoj je dvije povratne karte avioprijevoznika Croatia Airlines na relaciji München – Dubrovnik, tri noćenja u Hotelu Valamar Lacroma te obilazak grada u pratnji vodiča i Dubrovnik Card za posjet svim važnim atrakcijama, osvojila novinarka Julia Albrecht.
Prethodna vijest
Slijedeća vijest