Hrvatska

Novom brend strategijom Valamar najavio nastavak dvoznamenkastog rasta poslovanja

Valamar 1
12.06..2018., Rab Predstavljanje nove brend strategije Valamara. Photo:Igor Soban/PIXSELL

Valamar je na otoku Rabu tijekom Dana investitora prezentirao rezultate poslovanja u proteklom razdoblju i predstavio novu strategiju brenda koja će biti okvir za razvoj poslovanja u narednom razdoblju.

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.

Valamar uspješno ostvaruje razvojnu strategiju i ciljeve dvoznamenkastoga rasta vrijednosti poslovanja. Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija. Prosječni rast operativne zarade i vrijednosti poduzeća u posljednje tri godine iznosio je oko 30 % godišnje. Valamar je danas među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki je izvoznik i značajan partner hrvatskom gospodarstvu. Ove će godine zaposliti 6.600 djelatnika te je prema nedavnom istraživanju percepcije najboljih poslodavaca danas broj jedan u hrvatskom turizmu i među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj.

Od ove će godine Valamar komunicirati svoj identitet pod krovnim brendom Valamar i sloganom All you can holiday kreiranjem savršenog odmora i autentičnih doživljaja za svakoga pojedinoga gosta.

 

Pročitajte još

Prvi rast stanovništva u Hrvatskoj nakon desetljeća iseljavanja

Dulist

[RAZGOVOR] GORAN VIŠNJIĆ Ljudi govore: Vratio se Šime! A ja nisam nikad ni otišao!

Ivana Mijić Vulinović

IMATE LI I VI OVAKVA PRIMANJA? Prosječna plaća u Hrvatskoj je 1.324 eura

Dulist