Ekonomska i trgovačka škola u Dubrovniku predstavila je nedavno na konferenciji za novinare projekt 'Jačanje komunikacijskih kompetencija učenika srednjih ekonomskih škola – VOC.COM'.
– Kada smo se odlučili prijaviti na natječaj „Modernizacija školskih kurikula u strukovnim školama u skladu s promjenjivim potrebama tržišta rada/gospodarstva“, dugo smo razmišljali o tome kako bismo, u okviru naše ekonomske i trgovačke struke, mogli pridonijeti modernizaciji školskoga kurikula, i to takvoj koja bi rezultirala poboljšanjem položaja naših učenika na zahtjevnom tržištu rada – istaknuli su iz škole.
Odluka je pala na usavršavanje u području komunikacijskih kompetencija, a inspiraciju su našli u dugogodišnjoj suradnji s Govorničkom školom Hrvatskoga filološkoga društva koja redovito organizira tečajeve za srednjoškolce.
Provedba projekta VOC.COM
Nastao je projekt Jačanje komunikacijskih kompetencija učenika srednjih ekonomskih škola – VOC.COM. Akronim je izveden je od engleskoga naziva projekta Strengthening COMmunication Competences of VOCational Economic High School Students.
Cilj projekta bio je kreiranje izvannastavne aktivnosti Govorništvo za poduzetništvo u kojoj bi se s pomoću kreativnih nastavnih metoda naglasak stavio na komunikaciju samu, i to ponajprije na usmenu komunikaciju potpomognutu elektroničkom podrškom.
Od sljedeće školske godine izvannastavna aktivnost Govorništvo za poduzetništvo bit će ponuđena učenicima partnerskih škola i drugih zainteresiranih škola koji će njezin kurikul moći jednostavno downloadirati s web-stranice projekta.
Projekt je završio promidžbenim aktivnostima u kolovozu 2013. – organizacijom okrugloga stola za poslodavce i tiskovnom konferencijom kojom smo javnosti predstavili rezultate projekta.