Na sastanku u Stonu predstavljena je završna radna verzija vizualnog indetiteta i komunikacijska strategija projekta ‘Ruralna poučna, kulturno-etnografska turistička atrakcija’, za čije je idejno riješenje zadužena riječka tvrtka Prospekt.
Naime, riječ je o deveteročlanom dizajnerskom timu javnosti od ranije poznatom kao tvorcu novog vizualnog riješenja Grada Dubrovnika i Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije. Također je izabrano i novo tržišno ime budućeg turističkog proizvoda koji će proizaći iz ovog projekta – ‘Putevima prošlosti’, ujedno i novo ime kojim će se projekt ubuduće komunicirati u javnosti.
Dobivši natječaj raspisan od strane županijske Turističke zajednice, mladi Riječani iskoristili su pojedine simbole i boje koje ponajbolje ciljanim skupinama, u ovom slučaju turistima, ali i domaćem stanovništvu, objašnjavaju lokacije kulturnih dobara obuhvaćene projektom te njihov sadržaj.
Podsjetimo, ‘Putevima prošlosti’ je projekt čiji je cilj stvaranje integralne kulturno-turističke destinacije koja uključuje pojedina ruralna i udaljena područja županije povezana u jedinstveni turistički proizvod. Nositelj projekta je Dubrovačko – neretvanska je županija, provedbu koordinira Regionalna razvojna agencija DUNEA, a broji ukupno 12 partnera te je težak 32,6 milijuna kuna, od čega 85 posto čine bespovratna EU sredstva u iznosu od 27,7 milijuna kuna, osigurana iz Operativnog programa ‘Konkurentnost i kohezija’.
Obuhvaća četiri lokacije koje će, osim prenamjene i obnove, ovim dobiti pogodnost besplatnog pristupa Internetu za posjetitelja te dostupnost sadržaja digitalnim putem. Lokacije se nalaze na otoku Korčuli, Mljetu i Dubrovačkom primorju. Pobliže, riječ je o obnovi Palače Ismaeli – Gabrielis u samom Gradu Korčuli čiji prostori već danas služe kao muzej, potom izgradnji novog Muzej zlata i srebra u mjestu Smokvica, rekonstrukciji tzv. Austrijskog puta na Mljetu i formiranje tematske staze Babino polje te obnovi župne kuće u Slanom i prenamjeni u Zavičajnu kuća Dubrovačkog primorja.