Nakon što se ove godine već okrunila s četiri prestižne strukovne nagrade, Agencija Manjgura je u četvrtak na KOMferenciji u Splitu nastavila sjajan niz, osvojivši još dvije nagrade the! award – srebrnu za krizno komuniciranje i brončanu za komunikaciju događanja.
Za kampanju s Udrugom hrvatskih sudaca ‘Justice Served: How We Achieved The Largest Increase Of Judges’ Salaries In History’, Manjgura je osvojila jedinu nagradu u kategoriji Crisis communication. Riječ je o višemjesečnoj kampanji u 2023./2024. godini tijekom koje je Manjgura pružala komunikacijsku podršku Udruzi hrvatskih sudaca, te projektu koji je kulminirao najvećim povećanjem sudačkih plaća u novijoj hrvatskoj povijesti. Manjgurin tim u kampanji za UHS činili su osnivač i direktor Krešimir Macan, starija savjetnica Anamarija Hrvoić Đurić i mlađa savjetnica Dora Novak.
-Ovo je već četvrto strukovno priznanje za kampanju koja je napravila povijesni iskorak u komunikaciji pravosudnog sektora. Kroz desetomjesečni, vrlo dinamičan i intenzivan projekt, pokazali smo važnost jasne i pravovremene komunikacije, no ključna je bila ustrajnost sudaca koji su odlučili pokrenuti ovu promjenu – poručio je Krešimir Macan, zahvalivši Udruzi hrvatskih sudaca na povjerenju i uspješnoj suradnji.
Prije the! awarda, Manjgura i UHS osvojili su dvije Polaris nagrade za političku komunikaciju u Londonu te IPRA GWA (International Public Relations Association Golden World Awards) u Beogradu.
Nagradu za kampanju ‘Sales Mindset Conference: The Wolf Strikes Again’, Manjgura je osvojila u kategoriji Event communication s konferencijom na kojoj je u studenom 2023. u Zagrebu kao glavna zvijezda zasjao ‘pravi’ Vuk s Wall Streeta, Jordan Belfort. Poznati Amerikanac podijelio je pred rasprodanom dvoranom iskustva iz biznisa, leadershipa i marketinga, ali se osvrnuo i na svoj mračni period i vrijeme provedeno u zatvoru, kao i spoznaje koje je iz toga ponio.
-U razdoblju u kojemu se biralo između 20-ak konferencija sličnog tipa, bio je velik izazov istaknuti se sadržajem i privući publiku. No s obzirom na odaziv, ali i pozitivne učinke, poput rasta broja članova kluba Prodajnog Mindseta i širenja koncepta u regiji, svi ostvareni ciljevi pokazuju da kao rezultat imamo najuspješniju prodajnu konferenciju desetljeća – istaknula je Anamarija Hrvoić Đurić, starija savjetnica Manjgurinog tima, koji su činile i savjetnica Marja Čolak te mlađa savjetnica Dora Novak.
Ranije ove godine, za konferenciju ‘Prodajni Mindset: The Wolf Strikes Again’ Manjgura je osvojila i zlatni Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Stručni žiri, koji je ove godine ocjenjivao 32 prijave, sastavljen je od ukupno 18 regionalnih stručnjaka, predstavnika agencija, tvrtki i ustanova iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Sjeverne Makedonije.
Nagrada the! award predstavlja priznanje struke za izvrsne projekte u odnosima s javnošću u jugoistočnoj Europi i dodjeljuje se najistaknutijim komunikacijskim projektima. Za cilj ima podizanje ugleda struke u javnosti, promicanje izvrsnosti u komunikaciji, kontinuirano preispitivanje i unapređenje načela dobrog poslovanja i temeljnih vrijednosti odnosa s javnošću.
Prethodna vijest
Slijedeća vijest