Hrvatska

NOVA KAMPANJA TURISTIČKE ZAJEDNICE Sviđa li vam se ‘Croatia Feeds’?

Croatia Feeds

Hrvatska turistička zajednica je tijekom kolovoza pokrenula novu promotivnu kampanju naziva „Croatia Feeds“ koja sadrži kratke, inovativne i zabavne opise popularnih hrvatskih odredišta i turističkih proizvoda.

Kampanja će, javljaju iz Ministarstva turizma, trajati do 11. rujna 2016. godine, a glavni cilj joj je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“ koja, osim maštovito osmišljenih naslova, sadrži i brojne atraktivne fotografije. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama. Glavni partner kampanje je jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga – BBDO.

-Kampanja Croatia Feeds se po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje smo provodili. Naime, upotreba zanimljivih, intrigantnih naslova na bannerima, zajedno s novim brendiranim logom i privlačnim fotografijama, jamac su privlačenja pažnje korisnika i naših potencijalnih turista. Tu je i potpuno nova web stranica kampanje koja korisniku pruža optimalno iskustvo jednostavnog, preglednog i informativnog korištenja. Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, a tu su i posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt za kojeg vjerujemo da će ostvariti odlične rezultate – izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

 

Pročitajte još

‘TRŽIŠTE JE STABILNO’ Vlada više neće regulirati cijene goriva!

Dulist

Gorivo od utorka jeftinije!

Dulist

Vojno osposobljavanje će trajati dva mjeseca, ročnici će primati 1100 eura

Dulist