Obitelj popularnog dubrovačkog pjevača Mila Hrnića nedavno je pogodila tragedija kad mu je prerano preminuo sin Srđan Sergio Hrnić, inače i sam pjevač te branitelj.
Čitavo to vrijeme na nacionalnoj televiziji vrtila se šaljiva reklama Erste banke čije je Milo Hrnić protagonist, što je brojne gledatelje ostavilo u nevjerici zbog neosjetljivosti banke na čitavu situaciju. Redakcija Slobodne Dalmacije obratila se Ersteu za objašnjenje. Ubrzo na njihovu adresu stigao je odgovor kojeg prenosimo u cijelosti.
‘Erste banka je odmah nakon saznanja o tom tužnom događaju g. Hrniću uputila svoje najiskrenije izraze sućuti zbog velikog gubitka koji je pogodio njega, ali i cijelu obitelj. Moramo istaknuti da se u tim trenucima razmišljalo o opciji zaustavljanja kampanje na neko vrijeme. Iako takva odluka na kraju ipak nije bila donesena, učinjene su određene prilagodbe u vremenskom rasporedu objava.
Naravno, svjesni smo činjenice da se radi o nenadoknadivom gubitku i trenucima velike boli. Zbog toga nam je iskreno žao ako je nastavak kampanje obitelji uzrokovao dodatnu tugu i produbio osjećaj nelagode. To nam nikako nije bila namjera. Na kraju bismo željeli istaknuti da je dugogodišnja suradnja s g. Hrnićem jedan od primjera najbolje prakse, i u pitanju uspješnosti kampanja u kojima je on jedan od glavnih protagonista, i u okvirima kvalitete međuljudskih odnosa prilikom rada na zajedničkim projektima. Vjerujemo da ćemo i u budućnosti imati priliku zajednički surađivati, uvažavajući sve objektivne okolnosti trenutačne situacije’, napisao je Dario Gabrić, direktor Ureda korporativnih komunikacija.