Nakon izostanka susreta uživo zbog pandemije koronavirusa, sajmovi turističke industrije ponovno bi trebali zaživjeti u svom, barem dijelom, izvornom obliku. Naime, prvi na redu je World Travel Market (WTM) u London koji se nakon dvije godine u studenom 2021. vraća kao hibridni događaj čija ideja je ponovno okupljanje svih relevantnih dionika ove grane svjetskog gospodarstva.
Organizatori sajma donose nam najbolje iz oba svijeta – onog fizičkog i virtualnog pa će se njegov prvi dio održati u londonskom ExCel Centru od 1. do 3. studenog i ‘online’ 8. i 9. studenog. Slogan ovogodišnjeg izdanja je ‘Reconnect. Rebuild. Innovate.’, a s jasnom zadaćom da se svi u industriji putovanja ponovno povežu s kolegama i obnove svoja poslovanja.
Na ovom vodećem svjetskom turističkom događanju sudjelovat će i predstavnici Turističke zajednice grada Dubrovnika dijeleći štand s HTZ-om. Kao jedan od suizlagača predstaviti će turističku ponudu Grada i održat će niz sastanaka s britanskim organizatorima putovanja, avio kompanijama, predstavnicima medija, partnerima te agentima, poručili su za DuList iz TZ grada Dubrovnika.
Na štandu, također, bit će prisutni Uniline Dmc – Croatia, Maistra Hospitality Group, Perfecta Travel, Zagreb Tourist Board, Valamar, Plitvice Lakes National Park, Croatia Airlines, Liburnia Hotels&villas, Dubrovnik & Neretva County Tourist Board, Dalmatia Šibenik, Split&Dalmatia County Tourist Bord, Aminess Hotels&campsites, Ban Tours, Adriatic Dmc i Zadar Regio.
Osim sajma koji će se odvijati u Londonu, TZ grada Dubrovnika sudjelovat će i na njegovom virtualnom izdanju, zaključili su.