Hrvatska

Na kineskoj Hainan televiziji emisiju o Hrvatskoj pratilo 60 milijuna gledatelja

Hanian TV Kina

Na kineskom Hainan TV-u, kojeg prati oko 700 milijuna gledatelja, emitirana je epizoda u postupnosti posvećena Hrvatskoj, izvijestila je direktorica Hrvatske turističke zajednice u Kini Franka Gulin, koja je uz hrvatskog veleposlanika u NR Kini Darija Mihelina sudjelovala u snimanju emisije o Hrvatskoj.

Epizoda je emitirana u sklopu sedme sezone emisije Connections, popularnog mozaičnog TV showa koji se emitira od 2016. godine, a u kojem TV voditeljica Mei Qing ugošćuje stručnjake za kulturu i veleposlanike u NR Kini iz zemalja diljem svijeta.

– Emitiranje emisije o Hrvatskoj, koju je u prvom prikazivanju pratilo oko 60 milijuna gledatelja, sjajna je prilika za promociju naše zemlje na kineskom tržištu. U emisiji je bilo riječi o Muzeju prekinutih veza, šibenskom Međunarodnom dječjem festivalu, Dubrovačkim ljetnim igrama i gradu Zadru koji je prijateljski grad sa kineskim tropskim rajem Sanyom. Dotakli smo se i nogometa i Maksima Mrvice, a voditelji su nas iznenadili sjajnim izgovorima hrvatskih imena i općenito znanjem o Hrvatskoj – izjavila je Gulin.

Hainan TV velika je regionalna medijska kuća u vlasništvu Hainan Broadcasting Group sa sjedištem na najvećem kineskom otoku Hainanu. Svoj program emitira na osam kanala i satelitskoj televiziji, dok je dobar dio programa i livestreamova dostupan online. S obzirom da se emisija emitira u sklopu čitave mreže spomenute televizije te u inozemstvu, kao i u sklopu platformi Hong Kong International Saellite TV, iQiyi, Tencent, TravelNet i Himalaya, gledanost je i značajno veća od službenih brojki.

Pročitajte još

IMATE KUĆU BEZ PAPIRA? Stiže novi val legalizacije nekretnina izgrađenih do 2011.

Dulist

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist