Hrvatska dizajnerica Milena Ulić, poznata po svjetskim uspjesima svog jedinstvenog nakita namjenjenog direktnoj aplikaciji na tijelo, DeLena, odlučila se za veliki preokret u karijeri, stavivši svoju eksponiranost izvan okvira Lijepe naše u službu promocije Nacionalnog Parka Mljet.
Projekt je podržalo Ministarstvo zaštite okoliša na čelu s ministrom Mihaelom Zmailovićem, te Nacionalni Park Mljet na čelu s direktoricom Martom Sršen Stražičić i predsjednikom nadzornog odbora Mariom Josićem.
U projektu, osim promocije u svijetskim metropolama, naglasak stavlja na poboljšanje života domaćeg stanovništva, obogaćuje ponudu posjetiteljima NP Mljet i potiče ukupnu javnost na odgovornije postupanje prema prirodi, važnosti očuvanja okoliša i reciklaže u modnoj i tekstilnoj industiji.
U tijeku su pripreme za snimanje pratećih foto i video kampanja na Mljetu, a evo i nacrta programa. Dvije su glavne okosnice – prezentacija ljepota Mljeta kroz modu i modne manifestacije u svjetskim metropolama, koje će se održavati u razdoblju od siječnja do kraja ožujka. Drugi dio projekta je fokusiran na događanja na samom otoku, i to kroz svibanj i lipanj, u formi radionica o zaštiti okoliša, važnosti reciklaže, gdje će svaki posjetitelj imati priliku naučiti kako od otpada napraviti nove odjevne i uporabne predmete, te time smanjiti količinu otpada koje svakodnevno ostavljamo prirodi na brigu.
Radionice su namjenjene domaćem stanovništu i svim posjetiteljima parka. Finale cijelog projekta je Fashion night Mljet, gdje će hrvatski dizajneri, od biološki prihvatljivih materijala i recikliranih materijala prikazati kolekcije.
– Kako sam provela neko vrijeme u Nacionalnom Parku Mljet, a obzirom da sam sa sobom ponijela apsolutno oduševljenje netaknutom prirodom, posebnošću svitanja i nekih drugačijih, plemenitih ljudi, po povratku sam odlučila napraviti prvenstveno kolekciju koja će promovirati Mljet i tako mu odati počast. Kako je život doista ponekad čaroban, u nastajanju kolekcije se rodila ideja o novom projektu, onom što bih ja kao umjetnik i dizajner mogla učiniti za promociju Mljeta.
Sam razvoj ideje je bio pomalo konfuzan jer sam željela uključiti i domaće stanovništvo, i posjetitelje, a isto vremeno posvetititi se apsolutnoj zaštiti prirode i onog što NP Mljet danas nudi. Već u prvom kontaktu s ministrom Mihaelom Zmailovićem naišla sam na njegovo, ali i odobravanje vodećih ljudi iz NP, direktorice Marte Sršen Stražičić i Maria Josića, kojima se ovom prilikom zahvaljujem na ukazanom povjerenju, na pomoći, i na suradnji. Ovom prilikom mu se posebno zahvaljujem na pomoći, strpljenju, velikom radu i trudu – rekla je Milena Ulić.
– Izuzetno mi je drago da sudjelujem na projektu “Mljet”, pogotovo zbog toga što je ovo prvi put da se Nacionalni park Mljet aktivno uključio u promidžbu na ovakav način, te smatram da je ovo jedna izuzetno velika prilika da se naš Park , i otok u cijelini, predstavi široj svjetskoj javnosti kroz ovaj projekt. Sama pomisao da se ime našeg Parka i otoka može čuti i vidjeti na svjetskim pozornicama čine me uistinu sretnim i ponosnim i potiču da se što vise ulljučim u ovaj projekt te da budem na raspolaganju Mileni Ulić koja radi jednu veliku stvar za promidžbu našeg otoka i zbog čega sam joj u moje osobno ime, ali usudio bi se kazati i u ime cijelog otoka , uistinu zahvalan – rekao je Ilija Stražičić, pomoćnik na izradi projekta.