Na drugom krugu natjecanja METRO Junior Top Chef, održanom u petak 4. travnja u Regionalnom centru kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Zabok, Mateo Benussi, učenik Turističke i ugostiteljske škole Dubrovnik, briljirao je među konkurencijom i zasluženo izborio mjesto u velikom finalu ovog prestižnog kulinarskog natjecanja. Svoje mjesto u finalu zaslužili su i Ivan Dujmović iz Turističko-ugostiteljske škole Split, Ante Jure Marušić iz Ugostiteljsko-turističke škole Osijek, Petra Gizdulić iz Ugostiteljske škole Opatija, Marko Loborec iz Srednje škole Zabok i Erik Belšak iz Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula.
Svaki od šest Regionalnih centara za kompetentnost u ugostiteljstvu i turizmu u Hrvatskoj nominirao je po pet učenika završnog razreda kuharskog usmjerenja, a od ukupno 30 natjecatelja njih 12 prošlo je u drugi krug. Tijekom 90 minuta morali su pripremiti jelo pod budnim okom žirija koji je ocjenjivao okus, kreativnost i tehničku izvedbu. Važnu je ulogu igrao i odabir namirnica, s obzirom da su kandidati birali glavnu namirnicu -janjeći franch rack ili lignje, dok su ostale namirnice bile tajna do samog početka natjecanja. Vehid Šaldić, chef i vlasnik restorana Il Mondo, Tibor Valinčić, chef restorana Dubravkin put i predstavnik udruge JRE Hrvatska, Katarina Vrenc, chefica bistroa Sopal, Ivan Vrbanec, chef i Teddea Senjanović iz Dobre hrane najvišim su ocjenama nagradili Matea, Ivana, Marka, Erika, Ante Juru i Petru.
– METRO Hrvatska nastavlja ulagati u razvoj ugostiteljstva, a natjecanje METRO Junior Top Chef odskočna je daska za mlade kuhare i prilika da unaprijede svoje vještine te krenu graditi svoju karijeru. Tijekom dugogodišnjeg rada s restoranima i hotelima, prepoznali smo važnost obrazovanja i mentorstva za nove generacije kuhara te ovim natjecanjem omogućujemo stjecanje iskustva, usavršavanje i povezivanje s vodećim stručnjacima u industriji. S velikim entuzijazmom podržavamo njihov talent jer vjerujemo da su upravo mladi ljudi željni znanja ključni za napredak hrvatske gastronomije – izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.