”Uzrok boranja je posmičnotečenje mješavine ili nedovoljna povezanost slojeva.
Posmično tečenje vrlo često je uzrokovano prevelikim opterećenjima zbog čega se zrna agregata pomiču i prelaze jedni preko drugih. Navedena oštećenja obično se pojavljuju na raskrižjima (kao što je to i ovdje primjer) i to na strani na kojoj se vozila zaustavljaju, iako su ona moguća i na strani gdje vozila ubrzavaju ako se pri tome razvijaju jake sile ubrzanja”, stoji u IGH-ovoj studiji ‘Projekt obnove kolničkih konstrukcija gradskih ulica presvučenih mikroasfaltom’ koju je Grad Dubrovnik naručio koncem prošle godine.
Riječ je o dokumentu kojim se gradonačelnik Andro Vlahušić prvo hvalio kako će pokazati da je sve zapravo dobro napravljeno, a kasnije ga je počeo skrivati kao ‘zmija noge’. Kada ga je DuList zatražio od Protokola Grada Dubrovnika na naš upit stigla je odbijenica.
”Analiza stanja na prometnicama Grada Dubrovnika IGH je interni dokument stručne prirode koji sadržava smjernice i način saniranja po kojima će Grad Dubrovnik u potpunosti postupiti”, odgovorili su na naš upit za uvidom u studiju. Sada, nakon detaljnijeg pregleda jasno je i zašto.
Više pročitajte u novom broju duLista!