Liberalizacija tržišta autotaksi prijevoza polako pokazuje svoje blagotvorne učinke na gospodarstvo i živote građana Dubrovnika, iako se puni učinci očekuju tijekom srpnja i kolovoza pa je još uvijek rano govoriti o svim koristima koje će ovaj oblik tržišne slobode donijeti – ističu u priopćenju za medije gradski vijećnici Mosta Dolores Lujić i Maro Kristić.
Pozvali su ministra Olega Butkovića da na otvaranje Dubrovačkih ljetnih igara dođe osobnim automobilom uz preporuku da se prema Dubrovniku uputi barem dva dana ranije.
-Bez obzira što je riječ tek o prvim naznakama oduševljeni građani su puni hvalospjeva za ovu sjajnu ideju naše Vlade koja je spriječila potonuće u recesiju, zaustavila trend iseljavanja i smanjila broj nezaposlenih za točno onoliko koliko je ljudi napustilo Hrvatsku u potrazi za boljom budućnošću. Zaista bi bilo licemjerno ne zahvaliti im se na ovoj sjajnoj umotvorini koja je donijela toliko dobra poduzetnicima, proračunu RH koji je ozdravio od poreza koji taksisti u njega uplaćuju, ali i građanima kojima je preko noći sve postalo jeftinije i dostupnije jer se bilo gdje na putu, nogostupu, parkingu ili livadi mogu ukrcati u taksi i uživati u kvaliteti usluge.
Očekujemo kako će se uskoro oglasiti i naš premijer i komentirati da možemo biti sretni što imamo toliko automobila, i da nam mnogi u Africi zavide na tome. Također, pozivamo nadležnog ministra Butkovića da na otvaranje Ljetnih igara dođe osobnim automobilom uz preporuku da krene barem dva dana ranije jer će mu otprilike toliko trebati da napravi krug oko Grada i stigne do cilja, zahvaljujući našoj suvremenoj prometnoj infrastrukturi i revolucionarnim prometnim rješenjima.
Predlažemo također da sa sobom dovede sve one lobiste i sve one koji su radili na ovom prijedlogu zakona da se mogu na živom primjeru Grada Dubrovnika osvjedočiti svom velebnom dijelu, jer nitko još do sada nije uspio u bocu od litre smjestiti tri litre tekućine, a oni jesu. Podredno napominjemo da nam nikako nije namjera na bilo koji način prozvati poduzetnike iz svih dijelova Hrvatske koji su došli raditi u Dubrovnik, jer oni su najmanje krivi.
Isključiva namjera nam je još jedan put ukazati na katastrofalne posljedice odluke o liberalizaciji tržišta autotaksi prijevoza koja je donesena bez uvažavanja mišljenja lokalne zajednice i uz potporu dijela vladajućih vijećnika gradskog vijeća Grada Dubrovnika i njihovih satelita koji na žalost ili nisu na vrijeme prepoznali štetnost zakonskog prijedloga ili nisu imali snage barem se pokušati javno suprotstaviti svojim središnjicama.
Stoga pozivamo još jedan put sve odgovorne na preispitivanje zakonskih odredbi i donošenje pravilnika kojim će se ograničiti broj autotaksi prijevoznika u skladu s vršnim kapacitetima prometne infrastrukture i stvarnim potrebama destinacije, uz napomenu da je trenutno na dubrovačkim ulicama više od 1200 autotaksi prijevoznika bez ikakvog odobrenja za rad koje im po novom zakonu mora izdati Grad Dubrovnik – navode u priopćenju Lujić i Kristić.