Tijekom drugoga dana službenog boravka na sajmu ITB u Berlinu, ministar turizma Darko Lorencin posjetio je veleposlanstvo RH u Berlinu, te održao niz sastanaka s vodećim turoperatorima, udrugama, turističkim organizacijama i čelnicima nekih svjetskih zemalja.
Prilikom posjeta veleposlanstvu, ministar je zahvalio svim zaposlenicima na suradnji, posebice na području gospodarske diplomacije i turizma te naglasio kako oni, kao diplomatski predstavnici Republike Hrvatske u svijetu, mogu uvelike pridonijeti promociji i pronalaženju investitora u hrvatski turizam.
Na sastanku s predstavnicima brazilske turističke organizacije Embratur razgovaralo se o mogućnostima suradnje u segmentu promocije Hrvatske na nadolazećem svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu te o mogućnostima za još veću razmjenu turista između dviju zemalja. U nastavku dana, ministar je održao sastanak i sa egipatskim ministrom turizma, Hishamom Zaazouom, na temu turističkih trendova u svijetu, odnosno novih motiva dolazaka turista u destinaciju te promocije turizma putem različitih komunikacijskih kanala. Na sastanku je egipatski ministar predložio intenziviranje suradnje putem formiranja radnih skupina i studijskih putovanja novinara i turoperatora te pozvao ministra Lorencina u službeni posjet Kairu.
Ministar Lorencin sastao se tijekom današnjeg dana i s nizom turoperatora, između ostaloga s predstavnicima vodećeg svjetskog turoperatora TUI i najbrže rastućeg britanskog turoperatora Jet2. Njih je ministar informirao o turističkoj ponudi Hrvatske u 2014. godini, ali i o predviđenim aktivnostima u nadolazećem razdoblju, s naglaskom na jačanju pred i post sezone te snažnijem upravljanju destinacijama. Ministar je na sastancima najavio realizaciju projekta Kupari, privatizaciju Hotela Plat, Maestral i Imperijal Rab te ovogodišnja ulaganja u hrvatski turizam od 410 milijuna eura. Predstavnici TUI-ja istaknuli su kako je buking za Hrvatsku u ovom trenutku osam posto veći nego u istom razdoblju lani te da postoji veliki potencijal za uspostavom još snažnije suradnje, a za što je nužno povećanje smještajnih kapaciteta. Predstavnici kompanije Jet2 naglasili su kako je Hrvatska vrlo popularna destinacija u Velikoj Britaniji te da žele povećati broj letova prema našoj zemlji.