Dvije velike banke upozorile svoje klijente da ne nasjedaju na lažne SMS i e-mail poruke koje prevaranti šalju u njihovo ime. Naime, radi se o Zagrebačkoj i Reiffeisen banci, prenosi Dnevnik.hr.
Zagrebačka banka je u obavijesti upozorila klijente na lažne poruke s ciljem financijskih prevara u kojem se prevaranti predstavljaju kao Zagrebačka banka. Navode primatelje poruka da otvore poveznicu prema lažnoj web stranici banke te da ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih i/ili kartičnih podataka, uključujući i one koje generira token. Iz banke mole klijente da ne postupaju po uputama. Dodaju da oni putem nijednog kanala komunikacije neće tražiti puni broj kreditne ili debitne kartice klijenta, PIN-ove, vjerodajnice, broj tokena i kodove koje on generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup online bankarstvu (m-zabi i e-zabi). Iz Zagrebačke banke pozivaju klijente da im se jave u slučaju bilo kakve sumnje na vjerodostojnost poziva, SMS i e-mail poruka.
Reiffeisen banka poslala je slično upozorenje svojim klijentima. Upozoravaju na povećan broj e-mail poruka u kojima se pošiljatelj predstavlja kao oni. U tim se porukama od klijenta također traži ažuriranje podataka otvaranjem poveznice. Upozoravaju da otvaranjem poveznice i unosomtraženih podataka klijenti mogu pretrpjeti financijsku štetu. Napominju da klijenti provjere pošiljatelja poruke, ne otvaraju poveznice ili priloge te da svaku sumnju na prevaru odmah prijave u RBA. Iz banke navode kako od svojih klijenata nikada neće tražiti kodove koje generira token ili podatke o platnim karticama, bilo da se radi o usmenoj ili pismenoj komunikaciji.