Valamarova perjanica i najveći kongresni i spa hotel u Dubrovniku, Valamar Lacroma Dubrovnik, jedan je od prva tri hrvatska hotela dobitnika oznake Q za kvalitetu pružanja usluga u turizmu,
sukladno novom Pravilniku za dodjelu oznake kvalitete Ministarstva turizma.
Priznanje je u ime Valamar hotela i ljetovališta primio Ivan Sabljić, direktor hotela Valamar Lacroma Dubrovnik na današnjoj konferenciji za novinare u Ministarstvu turizma.
Cilj i svrha novog pravilnika je tržišna prepoznatljivost te poticanje i nagrađivanje hotela koji su postavili parametre za mjerenje i upravljanje kvalitetom usluge, odnosno proizvoda.
Upravo je hotel Valamar Lacroma Dubrovnik jedan od tri hotela u Hrvatskoj na kojima je novi pravilnik u potpunosti uspješno testiran i koji je dokazao da mu je kvaliteta prioritet te da gostu nudi puno više nego što ga standardna kategorizacija obvezuje. Bodovao se aktivan odnos prema zaštiti okoliša, sigurnost, skladištenje hrane, ankete o zadovoljstvu osoblja i gostiju, suradnja s lokalnom zajednicom, a u hotelu su anonimno boravili i tajni gosti.
Ovom prigodom Ivan Sabljić je naglasio da se u hotelu Valamar Lacroma kvaliteti usluge pristupa sustavno na način da se želje i očekivanja gostiju kontinuirano preslikavaju u Valamarove standarde.
Gosti su na tome zahvalni što se i očituje u nizu nagrada koje ovaj hotel redovito prima upravo zahvaljujući pozitivnim recenzijama koje gosti ostavljaju na globalnim portalima, poput najpoznatijeg TripAdvisora. Djelatnici su, na svim razinama, uključeni u donošenje procedura i izobrazbu, dok se sigurnosti i zaštiti okoliša pridaje poseban značaj pa je ovaj hotel nositelj i priznanja „Prijatelj okoliša“.
-Zahvaljujući svemu navedenome uspješno smo prošli ovaj vrlo zahtjevan postupak za dobivanje "Q oznake" te smo vrlo ponosni što je Valamar Lacroma Dubrovnik prvi hrvatski hotel s četiri zvjezdice kojem je dodijeljena ova prestižna oznaka kvalitete- istaknuo je Sabljić.