Nezavisni gradski vijećnik Maro Kristić odlučio je pokušati sazvati tematsku sjednicu Gradskog vijeća na temu dubrovačkog sporta, što mu je omogućeno Poslovnikom.
-S obzirom da je prošlo više nego razumno vrijeme u kojem nije potvrđen termin obećane tematske sjednice o stanju u sportu, odlučio sam iskoristiti mogućnost propisanu Poslovnikom o radu Gradskog vijeća grada Dubrovnika te pokušati ostvariti uvjete za sazivanje iste. Vjerujem kako oko prikupljanja potrebnih 1/3 potpisa neće biti problema, ukoliko kolege vijećnici ostanu dosljedni i na tragu izrečenih stavova na jednoj od zadnjih sjednica Gradskog vijeća. Ovom prigodom nemam namjeru ulaziti u razloge zbog kojih se uragan kritika na temu upravljanja dubrovačkim sportom i stanja u klubovima odjednom pretvorio u bonacu, no više ne možemo ni pasivnost i šutnju po ovom pitanju pripisati ljetnim vrućinama i fjaci. Teza kako bi rasprava o sportu i samom djelovanju Dubrovačkog saveza športova putem kojeg se financiraju sportski klubovi značila miješanje politike u sport je potpuno promašena, a naše ignoriranje lošeg stanja i brojnih problema i devijacija u ovom području društvenog djelovanja bi u javnosti moglo izazvati upravo suprotno mišljenje, a nadam se da nitko od nas ne želi svojom šutnjom biti pokrovitelj bilo kakvih iskrivljenih pojava. Nemamo pravo na to dokle god se javne potrebe u sportu financiraju novcem građana. Puno je toga o čemu trebamo raspraviti pa je tematska sjednica jedino logično rješenje – ističe Kristić u priopćenju za javnost.
Ponudio je i svoje viđenje dnevnog reda tematske sjednice, uz pozvi kolegicama i kolegama vijećnicima da se uključe svojim prijedlozima u pripremu iste.
-S obzirom na okolnosti i stanje u dubrovačkom sportu te najave izgradnje strateških infrastrukturnih sportskih objekata slobodan sam predložiti sljedeći mogući dnevni red:
1. Rasprava o postojećem modelu financiranja javnih potreba u sportu s posebnim naglaskom na transparentnost u radu Dubrovačkog saveza športova te potencijalne nove modele upravljanja i nadzora.
Okvir za raspravu po ovoj točki dnevnog reda bi se temeljio na analizi postojećeg ustroja Dubrovačkog saveza športova te prijedlozima mogućih novih modela upravljanja, financiranja i nadzora namjenskog trošenja sredstava s obzirom na veliki broj neprihvatljivih pojava među kojima se ističu kriminalistička istraživanja u nekoliko klubova.
Sudionici u raspravi po ovoj točki dnevnog reda bi bili gradonačelnik, predstavnici nadležnog upravnog odjela, predstavnici Dubrovačkog saveza športova te gradski vijećnici.
2. Rasprava o mogućnosti uvođenja subvencioniranja članarina u svrhu jednake dostupnosti sportskih aktivnosti svoj djeci.
Sudionici u raspravi po ovoj točki dnevnog reda bi bili gradonačelnik, predstavnici nadležnog upravnog odjela, predstavnici Dubrovačkog saveza športova te gradski vijećnici.
3. Izvješće gradske uprave o rokovima i načinu realizacije projekata gradnje sportske infrastrukture te rasprava o modelu upravljanja sportskim objektima u budućnosti.
S obzirom na najave izgradnje nove polivalentne sportske dvorane, nogometne arene Lapad te potrebom za žurnom izgradnjom drugih sportskih objekata poput atletske staze i boćarske dvorane ovo je tema koja se logično nameće kako bi se na vrijeme, ozbiljno i sustavno razmotrili svi izazovi koje donosi gradnja takvih kapitalnih objekata i upravljanje istima.
Sudionici u raspravi po ovoj točki dnevnog reda bi bili gradonačelnik, predstavnici nadležnog upravnog odjela, predstavnici Dubrovačkog saveza športova, predstavnici Javne ustanove „Športski objekti Dubrovnik“ te gradski vijećnici.
4. Zaključak o mjerama za unapređenje sustava upravljanja sportom i sportskom infrastrukturom u Gradu Dubrovniku.
Podredno napominjem kako sam spreman odustati od ove inicijative ukoliko se sjednica zakaže u roku od 10 dana od dana izdavanja ovog priopćenja – zaključuje Kristić.