Krizna komunikacija – kada je ona potrebna, koja su joj načela, koja pravila, a koje česte pogreške? Na ovu temu komunikacijski stručnjak Krešimir Macan održao je predavanje na TedxZagreb, globalno popularnoj platformi usmjerenoj na širenje vrijednih ideja, obično u obliku dojmljivih i jezgrovitih izlaganja.
U svom izlaganju Macan se dotaknuo i uloge umjetne inteligencije u kriznoj komunikaciji, kao i razlika u komunikaciji umjetne inteligencije i čovjeka.
– Znate li koja je jedina stvar na koju možete utjecati u svakom trenutku u svom životu? Pitate se sad koja je, to je vaše ponašanje i vaše reakcije. Ako želite da netko drugi promijeni ponašanje, morate ga vi promijeniti. Akcija izaziva reakciju. Nemojte čekati da se ovaj drugi promijeni, neće se nikad promijeniti, ali čim vi promijenite ponašanje odmah ćete vidjeti reakciju. To je legendarno rekao Einstein – ludilo je x puta ponavljati stvar na isti način i očekivati drugačiji rezultat. To je ono što mi radimo u kriznom komuniciranju, mi upravljamo našim ponašanjem, pokušamo preuzeti inicijativu i nametnuti svoju verziju priče – ovim riječima započeo je izlaganje.
Cijelo izlaganje možete pogledati u nastavku.