Županijski HSLS poslao je medijima priopćenje u kojem negoduju zbog nepovezanosti otoka Korčule nakon ulaska Hrvatske u EU. Priopćenje prenosimo u integralnom obliku.
''Sa ulaskom u EU, od 1 srpnja, dosadašnja brzobrodska veza koja je od vitalnog značaja za turizam i razvoj Korčule velikim, brzim, konfornim katamaranom prestaje postojati. Naime, Agencija za obalni linijski promet na liniji Korčula-(Prigradica)-Hvar-Split je dala koncesiju do 2017. godine 23-godišnjem katamaranu „Judita“, državnog brodara Jadrolinije, koji je realnog kapaciteta 280 putnika i znatno sporiji.
Država je smanjila visinu koncesije za tu liniju (160.000 putnika godišnje) na manji iznos nego za duplo kraću liniju do Visa (50.000 putnika godišnje), smanjila traženu brzinu na 26 čvorova, te broj putnika na 300, pa su takvi uvjeti jedino odgovarali Jadroliniji.
„Krilo Jet“ je u sezoni krcao oko 400 putnika, postizao brzinu preko 30 čvorova, te u sezoni u prosjeku dovodio preko 6.000 putnika mjesečno, dok će se kod “Judite“, zbog rezerviranih karata za Hvar i Prigradicu, smanjiti dolasci na ispod 4.000 putnika mjesečno i produžiti plovidba za pola sata. Ovim će se direktno pogoršat turistička sezona, stvarat će se dodatne gužve, bit će problema pri nabavci karata, izazivat će se opravdano nezadovoljstvo putnika…
Iako je HSLS-a više puta inzistirao na uvođenju dodatne linije tijekom sezone, umjesto većeg katamarana i/ili dodatne linije barem kroz 3 ljetna mjeseca, najnaseljeniji hrvatski otok opet doživljava prometnu izolaciju.
Indikativno je da Hvar nije ništa izgubio jer „Krilo Jet“ i dalje plovi preko Hvara, ali za Vis. Korčula, kao i obično, opet gubi!
Ako je Država ovim zakidanjem Korčule uštedila 2,4 miljuna kuna, tražimo da nam ušteđeno vrate nazad dodatnom linijom kroz tri ljetna mjeseca.''