Kroz EU projekt ”Well – O – Live” trenutačno se provodi mapiranje turističkih sadržaja na otoku Korčuli. Naime, Regionalna razvojna agencija DUNEA, koja provodi ovaj projekt na području Dubrovačko-neretvanske županje, odlučila je za promociju destinacije značajne po maslinama i maslinovom ulju odabrati upravo Korčulu. Cilj je promovirati cijeli otok, što zbog ruralne ponude, što zbog zaštićene oznake izvornosti ‘Korčulanskog maslinovog ulja’ na razini EU, javljaju iz Županije.
U suradnji s turističkim zajednicama s otoka, prikupljaju se podaci o ruralnoj ponudi, kulturnim i prirodnim znamenitostima, muzejima, gastronomiji, smještaju, manifestacijama, turističkim agencijama te uljarama i ponudi maslinovog ulja. Nakon mapiranja slijedi osmišljavanje turističkih paketa na bazi prikupljenih podataka od strane projektnog partnera, a za promociju će biti zadužen poznati bloger koji će svojim video uratcima u svim zemljama partnerima promovirati turizam uz poveznicu maslinovog ulja.
Projekt ”Well – O – Live” – Europskim putevima maslina do opuštanja i zdravlja, sufinanciran je kroz program Europske Unije COSME. Projektom se želi stvoriti turistički proizvod na bazi maslinova ulja ispreplićući edukaciju i zabavu te stvarajući ruralnu destinaciju atraktivnijom, življom i vrijednijom investiranja. Ujedno se želi potaknuti razvoj gospodarstava boljim i profesionalnijim marketinškim pristupom tržištu. U tom smislu, 8. i 9. prosinca, u Hotelu Lero u Dubrovniku organizira se i radionica ”Experience Lab WellOlive” koja na nekonvencionalan način pristupa temama dizajna, menadžmenta i inovacija u promociji turističkih ponuda koje nude dodatni doživljaj. Ova praktična radionica fokusirana je na kulturu i tradiciju maslinovog ulja, a namijenjena je pružateljima usluga u turizmu, lokalnim operatorima, donositeljima odluka te studentima.
Well-O-Live projekt gradi transnacionalnu mrežu koja povezuje osam privatnih i javnih aktera iz sedam europskih zemalja: Bugarske, Hrvatske, Finske, Grčke, Francuske, Italije i Španjolske.