Grad

Kome kućice? Sve je na poštenju Peza i Vićana

pezo vican

Dubrovački zimski festival i prošle je godine izazvao velike polemike oko postavljanja kućica na Stradunu.

Nekima su bile neprikladne, dio javnosti je bio oduševljen, ali jedino oko čega se svi slažu da je njihovo poslovanje bilo uspješno. Ove godine Grad kao organizator Zimskog festivala odlučio je povećati broj kućica te do ponuda ugostitelja i prodavača doći javnim pozivom kojeg je raspisala tvrtka Sanitat. Cijene najma kućica osjetno su više nego prošle godine (kada je najam bio pet tisuća kuna), ali lako je pretpostaviti kako će interes za najmom biti osjetno veći. Tako su i cijene pojedinih kućica značajno veće nego lani pa su kategorizirane u fiksne cjenovne razrede od četiri tisuće kuna, deset tisuća kuna i trideset tisuća kuna plus PDV.

I tu dolazimo do glavnog problema o kojem, kako se čini, nitko nije razmišljao. Naime, ugostiteljske kućice na ‘krilima’ kobasica, potpomognute besplatnim autobusima prema Gradu, prošle godine su bile hit među građanima, stoga nije nerealno očekivati da na pojedinu kućicu stigne i po dvije, ako ne i nekoliko ponuda. ‘Najkvalitetnije ponude i lokacije kućica za dobivene ponude će odabrati Povjerenstvo ‘Dubrovačkog zimskog festivala rukovodeći se kriterijima navedenim u pozivu’ – stoji u Javnom pozivu za prikupljanje ponuda za zakup kućica. S obzirom da se odabir ne vrši postupkom javne nabave već pozivom na fiksnu cijenu dovodi se u pitanje kriteriji odabira ponuda. Naime u natječaju koji je objavljen navedeni su i kriteriji po kojima će Povjerenstvo odabrati ponude.

Ponuda, tako mora biti ‘registrirana proizvodna i/ili tradicijska djelatnost’, u primarnom fokusu mora joj biti ‘promocija lokalnih trgovačkih, odnosno ugostiteljskih sadržaja’. Proizvodi i usluge koje će se nuditi moraju biti ‘prigodni za prodaju u vrijeme Adventa i Božičnog razdoblja’, a navodi se da moraju biti i autohtoni. Povjerenstvo koje će odabrati ponude također će voditi brigu o ‘razlikovnost, raznovrsnost i kvaliteta ponude ‘Dubrovačkog zimskog festivala’. Ovako postavljene općenite kriterije vjerojatno će ispuniti jako veliki broj ponuđača, a na koji način izabrati onoga koji je zaista dao najbolju ponudu po kućici, odnosno kako eliminirati one koji nisu?! Što kad su dvije ponude (skoro) identične?
Odgovor oko konkretnih kriterija Povjerenstva te provođenja natječaja pri donošenju odluka zatražili smo od predsjednika Povjerenstva Blaža Peza, a što nam je rekao potražite u tiskanom izdanju DuLista.

Pročitajte još

U ponedjeljak i utorak privremeni prekidi struje zbog radova

Dulist

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist