Zaposlenici Libertasa nisu zadovoljni kako se odvijaju pregovori oko konavoskih linija. Potvrdili su nam to Ivo Klaić, predsjednik Radničkog vijeća i Marko Mišić glavni sindikalni povjerenik za promet u Libertasu.
-To je situacija koja se ponavlja već 4 godine. Sustavno se i dalje želi uništiti Libertas, ali oni Libertas neće uništiti. Institucije i zakoni postoje, pa neka načelnik Korda preispita direktora Deranju i vidi koja je to cijena od 14 kuna po kilometru. To je samo zato da se Općina izbaci iz Libertasa. Oni žele uništiti Libertas, a to više vrapci na grani pjevaju. To su željeli prije 4 godine, nije im uspjelo, pa ga sada žele opet uništiti. No, imamo mi veće probleme. Libertas nije u svome prostoru, a ima svoj prostor u Komolcu, s preko 15 000 kvadrata. Sve je jedan kroz jedan riješeno i na Libertasu. A vrijednost je skoro 40 milijuna kuna. Neka gradonačelnik izvoli od EU zatražit pare da se u što kraćem vremenu napravi montažna garaža, da se napravi sustav i da mi prijeđemo u Komolac živjet i radit kao normalni ljudi. A ne da smo stalno u stresu. Neka gospoda glavonje, koji vladaju gradom i koji su zato plaćeni obavljaju svoju dužnost, a to im poručuju radnici Libertasa na čelu sa mnom. Neću im dozvolit dok god u meni ima kapi krpi da naprave to što planiraju, davno sam im to rekao. Bez radnika i sindikata u Libertasu oni ne mogu ništa napraviti, dignut ćemo bunu, cijeli Grad i cijelu javnost ćemo dignut na noge – rekao je za DULIST ogorčeni Ivo Klaić.
Podsjetimo, na jučerašnjem sastanku načelnika Luke Korde i gradonačelnika Vlahušića dogovoreno je da će se uputiti dopis županiji da ona prikupi ponude ostalih prijevoznika. Kako je izjavio Luka Korda, ukoliko i dalje bude cijena 14 kuna po kilometru, moglo bi doći do izlaska Konavala iz vlasništva Libertasa.Sve češće se može čuti da bi time čak 30 vozača na konavoskim linijama moglo dobiti otkaz.
– To bi značilo da bi se tada primjenjivao Zakon o radu. Ne može se raditi diskriminacija zaposlenika po mjestu prebivališta, i ne može se uvjetovati radnicima da nešto moraju raditi na silu. Dokle je Libertas živ, dokle tvrtka radi, radnici se ne mogu otpuštati na temelju prebivališta. Mi sigurno nećemo ići u neke Čazme, neprovjerene tvrte, niti dragovoljno ostat bez posla. U slučaju da se to dogodi, i konavoske se linije ukinu, mi ćemo zauzeti stav da ostajemo raditi u Libertasu a onda će iz Libertasa poći oni koji su došli zadnji sukladno Zakonu o radu. Konavoski vozaći koji su vozili na konavoskim linijama doći će voziti u grad kao što i ja radim u gradu, a oni koji su došli zadnji će poći – rekao je Marko Mišić, glavni sindikalni povjerenik za promet u Libertasu i zamjenik sindikalnog povjerenika Balda Kovačevića dodavši:
-Tek poslije otkaza linija pri županijskom uredu, Županija može postupati. Što su oni mislili kad kažu da je sve na Županiji nije mi jasno, jer to što govore nije utemeljeno u Zakonu, ali oni su političari pa mogu činiti što ih je volja – dodao je.