Aktualno

Kampanja HTZ-a i Expedie potaknula rezervacije veće od pet milijuna dolara!

Rezervacije smještaja i aviokarata u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara najbolja su potvrda uspješnosti zajedničke promotivne kampanje iza koje stoje Hrvatska turistička zajednica i Expedia, jedna od najpopularnijih travel platformi na američkom tržištu. Kampanja se provodila od 1. srpnja do sredine listopada ove godine, a obuhvaćala je one destinacije, turističke proizvode i doživljaje za kojima je među američkim ljubiteljima putovanja iskazan najveći interes.

-Expedia je naš dugogodišnji partner, a posljednji rezultati naše zajedničke kampanje potvrda su izvrsne i vrlo učinkovite suradnje. Da je tome tako pokazuju i ostvarene rezervacije u vrijednosti većoj od pet milijuna dolara čime su premašeni svi dosadašnji rezultati pa čak i oni iz rekordne 2019. godine kada je zajednička kampanja potaknula rezervacije u vrijednosti nešto većoj od tri milijuna dolara – izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Ostvarenim rezultatima zadovoljna je i Evelina Hederer, direktorica poslovnog razvoja u Expedia Group Media Solutions.

-Naša zajednička kampanja s Hrvatskom turističkom zajednicom istaknula je različite hrvatske regije i destinacije, odnosno prikazala je raznolikost prekrasnih krajolika, kulture i još mnogo toga. Na taj smo način vrlo uspješno inspirirali putnike da upravo Hrvatsku razmotre kao odredište za svoje putovanje – izjavila je Hederer, nadodavši kako njihova istraživanja pokazuju da turisti sve više traže upravo nova iskustva i nove destinacije.

-Rezultate kampanje, odnosno ostvarene rezervacije prate i pokazatelji turističkog prometa. Tako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s američkog tržišta ostvareno 520 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja. Navedeno u odnosu na lani predstavlja rast od 89 posto u dolascima te 69 posto u noćenjima, dok u odnosu na 2019. navedeno predstavlja izvrsnih 91 posto rezultata u noćenjima – zaključila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u, nadodavši kako su Amerikanci najveći broj noćenja u ovoj godini ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.

Pročitajte još

KATE POPULARIZIRA DUBROVAČKI GOVOR NA TIKTOK-U Malim rječnikom dubrovačkog govora educira publiku

Dulist

MARIJO SANJA O NOVOM DOMU Mladić velikog srca treba našu pomoć!

Dulist

SLAVODOBITNICA IZ EKVINOCIJA Cvitešić ponovila što je ljetos rekla za DuList

Dulist