U prestižnom britanskom listu The Telegraph, koji ima 20-tak milijuna čitatelja mjesečno objavljen je protekle srijede članak o Dubrovniku autorice Mary Novakovich, koja je u Dubrovniku boravila u organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, Turističke zajednice Grada Dubrovnika te Turističke zajednice Mljeta.
Od 15. do 22. kolovoza britanska freelance novinarka hrvatskog porijekla Mary Novakovich, vrsna poznavateljica hrvatske obale, koja piše za prestižne britanske magazine, kao što su The Guardian, Conde Nast Traveller, The Telegraph, the Independent i Daily Mail, u pratnji fotografa Adama Batterbee pripremala je članak o Dubrovniku i Mljetu za prestižni The Telegraph. Tijekom svog boravka u Dubrovniku i na Mljetu novinarka i fotograf odsjeli su u Jadranskim luksuznim hotelima, Excelsioru i Odiseju i u apartmanima Pine tree na Mljetu.
U Dubrovniku je novinarki i fotografu The Telegrapha zaželjela dobrodošlicu direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić. Direktorica TZGD u razgovoru s novinarkom istaknula da je britansko tržište najvažnije emitivno tržište Dubrovnika, čiji se turisti tradicionalno nalaze na vrhu top ljestvice najbrojnijih turista te su se složile da je Dubrovnik etablirani turistički brand na UK tržištu.
Mary Novakovich se tijekom svog boravka u Dubrovniku susrela i s gradonačelnikom Dubrovnika, Matom Frankovićem koji je naglasio kako je Dubrovnik jedna od sigurnijih mediteranskih destinacija za britanske turiste, da su brojke vezano za COVID-19 izuzetno povoljne te da bi Dubrovnik trebao imati poseban status na britanskom tržištu u odnosu na ostale djelove Hrvatske.
U pozitivnom članku o Dubrovniku novinarka poziva Britance da osjete prazniji Dubrovnik nego inače, Dubrovnik kakav je nekad bio, čudo vrijedno čak i samoizolacije na povratku doma.