Zanimljivosti

Kako uključiti dijete s autizmom u redovnu nastavu?

autizam tribina 181014 2

Funkcionalnija djeca s poremećajima autističnog spektra mogu se kvalitetno uključiti u redovnu osnovnu školu, no kako bi se u tome uspjelo potrebno je s njima raditi na adekvatan način, te ostvariti suradnju škole, roditelja i struke.

O toj temi na edukativnom skupu u Osnovnoj školi „Ivana Gundulića“govorila je prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar s Odsjeka za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko – rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu, osvrnuvši se na pozitivne primjere uključivanja visokofunkcionalnih autista, od onih anonimnih do Temple Grandin.
Primjer dobre prakse u osnovnoškolskoj dobi postoji i u Dubrovniku. Iznijela ga je Marita Tošić, učiteljica razreda u kojem je i dijete s visokofunkcionalnim autizmom.
Na skupu koji je okupio 52 sudionika, većinom učitelja i nastavnika, s područja Dubrovačko – neretvanske županije, istaknuto je i kako nikad nije kasno za početak rada s djetetom s poremećajem autističnog spektra i za rezultate u njegovu napretku, no oni su svakako bolji ako se krene što prije.
Skup je organizirao Savez udruga za autizam Hrvatske u suradnji sa Sekcijom za autistični spektar i komunikacijske teškoće Udruge „Zajedno po zdravlja“. Dio je projekta financiranog od Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.

Pročitajte još

NA DANAŠNJI DAN 1794. Umro putopisac, svećenik Đuro Bettera

Dulist

Postoji li zaista u svakoj smokvi mrtva osa?

Dulist

Od Kudzu do divovskog rabarbara – EU stavila više od 40 biljaka izvan zakona

Dulist