Hrvatska

Jeste li primjetili ‘shrinkflation’ na policama naših butiga? 

spenza hrana butiga kosarica kosara

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene. Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara, piše Poslovni.hr.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda. Jeste li primjetili shrinkflation na policama naših butiga?

Pročitajte još

Skup nezadovoljstva obiteljskih iznajmljivača održat će se bez Dubrovčana?

Dulist

Očekuje se porast cijena poljoprivrednih proizvoda

Dulist

Popularna drogerija u Hrvatskoj prodaje do 70 posto skuplje artikle od onih u Njemačkoj

Dulist.hr