Hrvatska

Jeste li primjetili ‘shrinkflation’ na policama naših butiga? 

spenza hrana butiga kosarica kosara

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene. Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara, piše Poslovni.hr.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda. Jeste li primjetili shrinkflation na policama naših butiga?

Pročitajte još

[RAZGOVOR] GORAN VIŠNJIĆ Ljudi govore: Vratio se Šime! A ja nisam nikad ni otišao!

Ivana Mijić Vulinović

IMATE LI I VI OVAKVA PRIMANJA? Prosječna plaća u Hrvatskoj je 1.324 eura

Dulist

MINISTARSTVO O GLOBALNOM TEHNOLOŠKOM KVARU Moguća su kašnjenja u zračnom prometu

Dulist