Dubrovnik je ovog utorka predstavio svoju jesensku turističku ponudu bavarskim novinarima u Münchenu.
Naime, u organizaciji Turističke zajednice grada Dubrovnika i uz potporu predstavništava HTZ-a u Frankfurtu i Münchenu organiziran je poseban objed za novinare s dubrovačkim specijalitetima i gulozecama. Uzvanike, među kojima je bilo dvadesetak istaknutih predstavnika medija iz Bavarske, pozdravili su Romeo Draghicchio, direktor predstavništva HTZ-a u Frankfurtu i direktorica TZ grada Dubrovnika, Romana Vlašić.
Sandra Milovčević iz TZ grada Dubrovnika, predstavila je uspješni prošlogodišnji projekt, jesenski Good Food Festival, koji će se održati od 22. do 25. listopada, a druženje su začinila odlična jela hrvatskog chefa Viktora Kranjeca, među kojima su bili i carpaccio od hobotnice, pasta s jakobovim kapicama i škampima, pašticada i dubrovačka rozata.
Novinari su kušali Pošip Čara s otoka Korčule i Plavac mali Miličić pelješkog vinogorja.
Prošle godine Dubrovnik je posjetilo oko 50 000 njemačkih gostiju, koji su ostvarili oko 230 000 noćenja, a kroz predstavljanje u Münchenu očekuje se da će i 2015. godina donijeti daljnje povećanje s njemačkog tržišta, odnosno iz, za Hrvatsku, najvažnije emitivne pokrajine Bavarske.
Sutra je na rasporedu velika prezentacija jesenske dubrovačke ponude, koja se realizira s najvećom bavarskom medijskom kućom Merkur, na kojoj se očekuje više od 200 posjetitelja. Ova događanja dio su promotivne kampanje, koju TZ grada Dubrovnika provodi u Bavarskoj s ciljem privlačenja njemačkih turista u Dubrovnik.