Aktualno

JADROLINIJINA PRIČA More je najljepše s bijele palube

promo jadrolinija2

J oš je jedno ljeto ostalo u retrovizoru, puno uspomena, toplih sati i prizora plavog mora. A za brojne domaće i strane turiste, ljeto su bijeli brodovi, žute klupe i zeleni podovi. Toliko prepoznatljive slike da samim opisom evociraju mirise, zvukove i osjećaje ljeta. Jadrolinija je snažna veza prema otocima, a ujedno i jedan od najvažnijih činitelja u hrvatskom turizmu. Često su upravo broj prevezenih putnika i vozila pokazatelji uspješnosti sezone. Po tomu sudeći, ova je sezona kako za Jadroliniju, tako i za cjelokupni hrvatski turizam veoma uspješna, a nadamo se – protegnut će se i u jesen. Ljetni mjeseci donijeli su za nacionalnog brodara nastavak kontinuiranog rasta i oporavka koji traju od pandemijske godine. Od početka 2023. godine prevezeno je više od 9 milijuna putnika i preko 2,5 milijuna vozila. Uspješnost Jadrolinije podjednako proizlazi iz duge i čvrste tradicije, ali i iz neprestanog ulaganja u modernizaciju i suverenog koračanja u budućnost. Jadrolinijina tradicija službeno započinje 1947. godine, no korijeni sežu i mnogo dalje.

promo jadrolinija

Povijest neraskidive veze
Jadrolinija kao Jadranska linijska plovidba, osnovana je 20. siječnja 1947. godine u Rijeci, a nastala je udruživanjem brodara male obalne plovidbe nakon propasti Austro-Ugarske monarhije. Takva se udruživanja mogu pratiti skroz unazad do 1872. godine – tradicija kakvom se malo koji brodar u svijetu može pohvaliti. Koji je ključ zadržavanja vodeće pozicije u pomorstvu kroz gotovo dva stoljeća pitanje je koje se često postavlja nacionalnom brodaru. Odgovor je jednak kroz sve godine – praćenje zahtjeva putnika i prometa. Upravo tako Jadrolinija nakon svog osnutka preuzima sve veći broj linija na Jadranu te se pribavlja velik broj za to vrijeme najmodernijih plovila. Jadrolinija je u svojim pozamašnim godinama plovidbe prošla brojne faze – od teretnog prijevoza, do kružnih putovanja Mediteranom, prvih trajekata i prve organizacije mreže pomorskog linijskog prometa. Bilo je tu revolucija i promjena, obnova flota i ratova. Ne uvijek mirna vremena stvorila su stabilnog brodara, spremnog na prilagodbe i mijene.

promo jadrolinija1

Pogled u budućnost
Specifičnosti Jadrolinijine djelatnosti navode na neprestano promišljanje razvoja poslovanja. Strateški razvoj uvelike ovisi o komunikaciji s putnicima i osluškivanju njihovih potreba. Otvorila se tako Jadrolinija na društvenim mrežama, povećala dostupnost usluga online prodajom karata putem web stranice i mobilne aplikacije, a digitalizacija internih i eksternih procesa iz godine u godinu doseže sve veću razinu. No, okosnica planova za budućnost svakako je sustavno ulaganje u obnovu flote. Ista je već otpočela te je njezin nastavak dugoročni cilj u kojemu se krije i zadržavanje pozicije lidera na Jadranu. Bijela flota ‘Jadrolinije’ trenutno broji 54 broda, a prosječna starost je 28 godina, s trendom pomlađivanja. Bez obzira na izazovna vremena, kontinuirano se ulaže u flotu, a najnovije investicije su priključivanje dvaju modernih katamarana – Kate i Danice. U najavi je i nabavka još triju katamarana za nadolazeću sezonu, a u tijeku je realizacija još nekoliko investicija u trajekte za lokalne linije. Osim obnove flote, značajna sredstva ulažu se i u tehničko održavanje brodova te u udobnost i komfor putničkih salona i same ponude na brodu. Upravo ovakvim, ulaganjem u kvalitetu usluge za putnike, Jadrolinija pokazuje da 76 godina ne znači starost – već iskustvo.

promo jadrolinija3

Pročitajte još

Na maturi palo 500 učenika manje nego lani, ali jedan predmet nije prošlo njih čak 70 posto!

Dulist

Zračna luka Ruđera Boškovića nabavlja košulje vrijedne 100 tisuća eura

Dulist

KIŠA CIJELU NOĆ Dubrovnik u crvenom, očekuje se i olujno jugo, poplave, grmljavine

Dulist