Aktualno

Izvrsni rezultati u prvih šest mjeseci

vlahusic peric 0307

Od 1,78 milijuna u 2008. godini broj noćenja se do 2011. godine povećao na 2,2 milijuna noćenja, a za ovu godinu predviđamo između 2,5 i 2,6 milijuna noćenja – kazao je gradonačelnik Vlahušić na konferenciji za medije, predstavivši rezultate za prvih šest mjeseci tekuće godine.

– Danas se približavamo između 35 i 40 posto većim noćenjima i dolascima nego 2008. godine. Takvi rezultati nisu ostvareni u nijednoj većoj ili srednjoj destinaciji. Ovi rezultati vraćaju osmijeh svima u Gradu koji se bave turizmom. Riječ je o ogromnom naporu od rata do danas kumuliran s trendovima i svaki podatak nas veseli – istaknuo je gradonačelnik te dodao kako je zabilježen rast u dolascima i noćenjima i u svim starosnim skupinama.

– Zato smo i krenuli s Revelinom, podržavamo Orsulu i Art radionicu Lazareti, sve institucije koje nude kulturne sadržaje mlađoj publici, ali najveći broj gostiju je starije dobi – istaknuo je Vlahušić.

Prema rezultatima u prvih šest mjeseci Grad Dubrovnik je ukupno ostvario 16 posto bolji rezultat u broju noćenja, odnosno 115 tisuća noćenja više.

– Ako taj broj pomnožite s prosječnom potrošnjom dobit ćete iznos od desetak milijuna eura za Grad i gradske tvrtke više nego lani. U lipnju smo ostvarili 50 tisuća noćenja više nego lani, tj. dnevno 1600 gostiju više. Učinjen je ogroman napor i rezultati su vidljivi. Usporedbom porasta dolascima od 11 posto i noćenjima od 16 posto govori i da gosti ostaju sve duže – naveo je gradonačelnik.

Prema tržištima, dolazak domaćih gostiju ostao je isti, ali je broj noćenja porastao za 7 posto, što pokazuje kako „imamo ponudu i sadržaj za domaće goste, te kako je zima u Dubrovniku bila dobro odrađena“. Posebno je istaknuo rezultate na kineskom, skandinavskom (posebno umirovljenici) i poljskom tržištu (unatoč Europskom prvenstvu u nogometu).

– Potpuno neočekivani rezultat smo zabilježili u Velikoj Britaniji, s rastom od čak 43 posto, što je rezultat desetgodišnjeg napora i svih uvedenih mjera – zaključio je gradonačelnik.

Pročelnik za turizam Milan Perić iskazao je zadovoljstvo rezultatima, ali se osvrnuo na budućnost.
– Težimo boljem i želim da svi doprinesemo da to i postignemo. Moramo biti vrhunski profesionalci kako bi gosti bili zadovoljni, jer zadovoljan gost je najbolja reklama. Nije slučajno da nam jačaju Velika Britanija, Japan i Njemačka. Već sada razmišljamo o sezoni 2013., za koju želimo da počne 1. siječnja, a završi 31. prosinca –kazao je pročelnik Perić, najavivši kako se već radi na programima u posezoni, posebno u zimskim mjesecima.

Pročitajte još

ŠTO JE S GRADONAČELNIKOVIM OBEĆANJEM BESPLATNOG JAVNOG PRIJEVOZA? Vlahušić za uspostavu Digitalne Dubrovačke Republike!

Andrea Falkoni Račić

BESPLATNI PREGLEDI VOZILA! Sigurnosna akcija ‘Dani tehničke ispravnosti vozila’

Dulist

ZA MARIJOV OSMIJEH Dođite na humanitarnu lutkarsku predstavu!

Dulist