Od 1,78 milijuna u 2008. godini broj noćenja se do 2011. godine povećao na 2,2 milijuna noćenja, a za ovu godinu predviđamo između 2,5 i 2,6 milijuna noćenja – kazao je gradonačelnik Vlahušić na konferenciji za medije, predstavivši rezultate za prvih šest mjeseci tekuće godine.
– Danas se približavamo između 35 i 40 posto većim noćenjima i dolascima nego 2008. godine. Takvi rezultati nisu ostvareni u nijednoj većoj ili srednjoj destinaciji. Ovi rezultati vraćaju osmijeh svima u Gradu koji se bave turizmom. Riječ je o ogromnom naporu od rata do danas kumuliran s trendovima i svaki podatak nas veseli – istaknuo je gradonačelnik te dodao kako je zabilježen rast u dolascima i noćenjima i u svim starosnim skupinama.
– Zato smo i krenuli s Revelinom, podržavamo Orsulu i Art radionicu Lazareti, sve institucije koje nude kulturne sadržaje mlađoj publici, ali najveći broj gostiju je starije dobi – istaknuo je Vlahušić.
Prema rezultatima u prvih šest mjeseci Grad Dubrovnik je ukupno ostvario 16 posto bolji rezultat u broju noćenja, odnosno 115 tisuća noćenja više.
– Ako taj broj pomnožite s prosječnom potrošnjom dobit ćete iznos od desetak milijuna eura za Grad i gradske tvrtke više nego lani. U lipnju smo ostvarili 50 tisuća noćenja više nego lani, tj. dnevno 1600 gostiju više. Učinjen je ogroman napor i rezultati su vidljivi. Usporedbom porasta dolascima od 11 posto i noćenjima od 16 posto govori i da gosti ostaju sve duže – naveo je gradonačelnik.
Prema tržištima, dolazak domaćih gostiju ostao je isti, ali je broj noćenja porastao za 7 posto, što pokazuje kako „imamo ponudu i sadržaj za domaće goste, te kako je zima u Dubrovniku bila dobro odrađena“. Posebno je istaknuo rezultate na kineskom, skandinavskom (posebno umirovljenici) i poljskom tržištu (unatoč Europskom prvenstvu u nogometu).
– Potpuno neočekivani rezultat smo zabilježili u Velikoj Britaniji, s rastom od čak 43 posto, što je rezultat desetgodišnjeg napora i svih uvedenih mjera – zaključio je gradonačelnik.
Pročelnik za turizam Milan Perić iskazao je zadovoljstvo rezultatima, ali se osvrnuo na budućnost.
– Težimo boljem i želim da svi doprinesemo da to i postignemo. Moramo biti vrhunski profesionalci kako bi gosti bili zadovoljni, jer zadovoljan gost je najbolja reklama. Nije slučajno da nam jačaju Velika Britanija, Japan i Njemačka. Već sada razmišljamo o sezoni 2013., za koju želimo da počne 1. siječnja, a završi 31. prosinca –kazao je pročelnik Perić, najavivši kako se već radi na programima u posezoni, posebno u zimskim mjesecima.