Zakon o zaštiti potrošača ponovno će doživjeti promjene. Jedna od značajnijih promjena odnosi se na zaštitu potrošača od bezbrojnih telefonskih poziva trgovaca, koji nudeći svoje proizvode i usluge često ne biraju ni vrijeme kada će sjesti na telefon.
Kako donosi Slobodna Dalmacija, Ministarstvo gospodarstva je u nacrt zakona ugradilo osnivanje registra pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti. Potrošač koji ne želi primati nikakve telefonske ponude ili poruke prijavit će se u HAKOM-ov registar, a u slučaju da trgovac ne provjeri registar i nazove nekog tko se u njega prijavio u registar, prijeti mu kazna od 10.000 do 100.000 kuna.
Nadalje, iz novog zakona izostat će i stavka, koja je lani ušla u zakon, a odnosi se na sezonska sniženja. Sniženja su, naime, bila ograničila na tri termina u godini u ukupnom trajanju od 60 dana, na božićni, uskrsni i ljetni, dok će se po novom prijedlogu sezonska sniženja određivati pravilnicima ministra gospodarstva.
Novitat je i ta da će trgovici ponovno moći naplaćivati vrećice sa svojim logom.