Ovogodišnju izlagačku aktivnost učenici Umjetničke škole Luke Sorkočevića završili su izložbom sva četiri razreda okupljena oko projekta kojim su nastojali integrirati područje slikarstva sa književnošću.
Učenici su, stvarajući u vrijeme čestih prekida nastave zbog štrajka, ipak uspjeli osmisliti i sprovesti svoje ideje. Cilj je bio u okviru nastavne građe hrvatskog jezika i književnosti tekuće školske godine odabrati svog omiljenog pisca i likovno ga obraditi. Slikarski materijali, kao i likovni problemi, bili su prilagođeni uzrastu. Tako su učenici prvog razreda problem rješavali u okviru linearnog crteža s naglašenom plastičnošću, a učenici drugog razreda u okvirima monokromatske tonske skale.
– To je u osnovi bio zadatak i trećeg razreda, uz malo kromatsko proširenje. Učenici četvrtog razreda imali su najširu slobodu odabira tehnike i izričaja. Svi učenici nastojali su kroz likovni govor uspostaviti neku vrstu dijaloga s piscem i njegovim opusom. Smatramo da je ovakva integracija sadržaja učenja važan doprinos razvoju kritičkog promišljanja, da budi interes za predmete učenja te pomaže da se kulturno nasljeđe sagleda cjelovitije i povezanije – poručili su iz Umjetničke škole.