Završena je evaluacija pristiglih ponuda za Pelješki most, a kako se sve jače može čuti, izbor bi mogao pasti na kineski državni konzorcij China Road and Bridge Corporation u kojem su CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering.
Naime, kako prenosi Jutarnji list, konzorcij je predao najjeftiniju ponudu u visini od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a. Ta je ponuda pola milijarde kuna niža od zajedničke ponude talijanskoga Astaldija i turske tvrtke Ictas.
Iako je riječ o kineskom konzorciju, a projekt gradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta s 85 posto sredstava financira Europska unija, Europska komisija u ovom trenutku nema službenih prigovora na mogući izbor neeuropske kompanije koja bi gradila taj most, a kako je nastao projekt, hrvatska će javnost saznati sljedeći tjedan na međunarodnom sajmu investicijskih projekata REXPO 2017., koji će se održati 30. studenoga i 1. prosinca u Zagrebu. Tamo će sudjelovati i Marjan Pipenbaher, glavni i odgovorni projektant Pelješkog mosta, kao osoba koja će predstaviti impresivnu konstrukciju od čak 70 tisuća tona čelika, 148 pilona, 12 stupova, 8 stupova u moru te duljine čak 2440 m…
Prezentaciju pod nazivom “Pelješki most – inženjersko remek-djelo” održat će 30. studenoga, a djelove prezentacije, kao i razgovor s Pipenbaherom, pogledajte ovdje.