Hrvatska turistička mreža donijela je odluku o racionalizaciji mreže ispostava i predstavništava u svijetu.
– S obzirom na smanjenje proračuna Hrvatske turističke zajednice za 2016. godinu, nametnula se potreba optimizacije marketinških aktivnosti i koncentracije istih na manji broj operativno najisplativijih taktika, uz istovremeno reduciranje administrativnih rashoda. Dakle, s ciljem postizanja ušteda i oslobađanja sredstava, koja se umjesto za fiksne troškove poslovanja određenih ureda mogu upotrijebiti za operativne marketinške aktivnosti, Sabor HTZ-a je usvojio odluku o zatvaranju predstavništva u Japanu, Španjolskoj i Švicarskoj, dok će se nadležnost nad tržištima Nizozemske i Luksemburga dodijeliti predstavništvu u Belgiji – izvijestili su iz HTZ-a.
HTZ će na navedenim tržištima nastaviti provoditi operativne komunikacijske aktivnosti u domeni oglasnih kampanja, sajmova, PR-a, vođenja društvenih mreža, dok će operativnu nadležnost nad provedbom aktivnosti na tržištu Švicarske preuzeti predstavništvo u Austriji sa sjedištem u Beču.
Inače, trošak mreže predstavništava u 2016. biti će 13 posto manji od troška tijekom 2015. godine, što predstavlja efektivnu uštedu od 4,36 milijuna kuna.