Uvođenje nove Boltove kategorije “Hrvatski govornik” izazvalo je oštru reakciju čitatelja Antonija Petrine koji je u redakciju DuLista poslao kritiku ovog poteza za kojeg smatra da ponižava rad vozača, ali i sam hrvatski jezik.
Antonio Petrina je poslao sliku i tekst koji prenosimo u cijelosti:
Ovo što je Bolt napravio s kategorijom “Hrvatski govornik” je, iskreno, katastrofa. Staviti opciju vozača koji govori hrvatski jezik kao najjeftiniju – to je poniženje i vozača i putnika, ali i samog jezika zemlje u kojoj posluju i zarađuju.

Mi vozači nismo nikakvi “slajdovi” u aplikaciji, mi smo ljudi koji rade po 10–12 sati dnevno da bi na kraju mjeseca jedva pokrili troškove. Cijene se režu, akcije se uvode preko noći, nitko nas ništa ne pita, a sada se uvodi i posebna kategorija kojom se poručuje: ako govoriš hrvatski – ti si najniža klasa, najjeftinija opcija. To je sramotno.
Da bude potpuno jasno – ne branimo Uber, niti ga želimo gurati.
Ni od Ubera ni od Bolta mi kao vozači nemamo stvarnu korist. Tretiraju nas isto: kao potrošnu robu koja će voziti za sve manje, dok oni uzimaju svoj dio bez rizika i bez odgovornosti. Razlika među njima je kozmetička, problem je isti – platforme profitiraju, vozači i putnici ispaštaju.
Umjesto da se riješi problem komunikacije edukacijom i normalnim uvjetima, uvodi se kategorija koja dijeli ljude i dodatno ruši cijene. I domaće i strane vozače stavlja se jedne protiv drugih, umjesto da se prizna kako smo svi zajedno u istoj lošoj priči.
Tražimo minimum poštovanja: da se hrvatski jezik ne tretira kao popust, nego kao osnovni standard u Hrvatskoj; da se vozači uključe u odluke koje direktno utječu na njihovu zaradu i život; i da se prestane s ovakvim ponižavajućim “inovacijama” na naš račun.
Ovo nije napredak ni tehnologija – ovo je iskorištavanje upakirano u lijepu aplikaciju. I stvarno je dosta.