Hrvatska

Hrvatska se predstavlja na 16 ključnih tržišta

mljet 1

Hrvatska turistička zajednica provodi prvu ovogodišnju brand kampanju koja će se u različitim vremenskim razdobljima, na 16 ključnih tržišta, provoditi sve do kraja srpnja. Osnovni cilj brand kampanje je daljnji rast prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude, zbog čega su u fokusu ove kampanje najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi poput sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture.
„Snaga hrvatskog turističkog brenda unazad nekoliko godina ostvaruje kontinuirani rast čime je naša zemlja sve prepoznatljivija kao raznolika i kvalitetna turistička destinacija. S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova kreirali smo brand kampanju koja je pomno isplanirana jer prati preferencije svakog od 16 odabranih tržišta. Naš je cilj gostima ponuditi ono što traže, a da smo u tome i uspješni pokazuju preliminarni rezultati posljednjeg TOMAS istraživanja prema kojima raste stupanj njihova zadovoljstva većinom elemenata ponude, posebice gostoljubivošću domaćina, pješačkim i biciklističkim stazama, prezentacijom kulturne baštine, kvalitetom informacija u destinaciji, ali i raznolikošću manifestacija te gastronomskom ponudom“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brand kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem online i offline kanala, odnosno u sklopu televizijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.
Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2020. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta. Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2020. godini provodit će se i kampanje za promociju poslovnog i nautičkog turizma, adventa te kampanja namijenjena domaćem tržištu kojom se posebno želi potaknuti domaći turistički promet u razdobljima pred i posezone.

Pročitajte još

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist

PROBLEMI SE NASTAVLJAJU Što činiti ako vam pošiljka kasni ili se izgubila?!

Dulist