AktualnoUrednički izbor

HOTELI PLAT d.d. raspisuju JAVNI NATJEČAJ za prodaju uredskog prostora

Plat Zupa iz zraka

Na temelju odluke Uprave od 7. studenoga 2019. godine te odredbe članka 57. stavka 1. Statuta, trgovačko društvo HOTELI PLAT d.d., Plat, Općina Župa Dubrovačka, Plat, OIB 69616771148 (dalje u tekstu: Hoteli Plat ili Prodavatelj) raspisuje

J A V N I  N A T J E Č A J

za prodaju uredskog prostora u upravnoj zgradi u ulici Ćira Carića 3

1. Predmet javnog natječaja je prodaja uredskog prostora u upravnoj zgradi u ulici Ćira Carića 3 koja se nalazi na k.č.br. 5762/1 k.o. Dubrovnik, u naravi uredi na II katu zgrade s oznakama uredskih prostorija broj 220 površine 16,80 m2, broj 220a površine 24,24 m2, broj 221 površine 19,42 m2, broj 221a površine 13,30m2, broj 222 površine 26,28 m2 i broj 223 površine 15,91 m2, sveukupne površine 115,95 m2.

2. U javnom natječaju mogu sudjelovati fizičke osobe, fizičke osobe – obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj, odnosno podružnice strane pravne osobe sa podružnicom u Republici Hrvatskoj, a koje ispunjavanju propisane uvjete javnog natječaja.

3. Neće se razmatrati ponude:
– fizičkih i pravnih osoba i s njima povezanih osoba (bračni i izvanbračni drugovi, srodnici po krvi u uspravnoj lozi, braća i sestre te posvojitelj, odnosno posvojenik) koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Hotela Plat zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca;
– fizičke i pravne osobe čija su dugovanja ostala nenaplaćena radi zastare;
– fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;
– pravnih osoba koje nisu solventne, ili je nad njima pokrenut stečajni postupak, ili je pokrenut postupak predstečajne nagodbe, te
– ponude koje su podnesene izvan roka određenog ovim natječajem, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju neke od uvjeta ovog natječaja.

4. Za sudjelovanje u javnom natječaju potrebno je položiti jamčevinu u iznosu od 300.000,00 HRK na račun Hoteli Plat d.d. IBAN HR4324070001100009155 koji se vodi kod OTP Banka d.d, s opisom plaćanja “jamčevina za uredski prostor, a kao poziv na broj plaćanja navodi se za fizičke osobe ime, a za pravne osobe OIB, ili dostaviti garanciju Banke za ozbiljnost ponude na iznos od 300.000,00 HRK.

5. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:
– ime i prezime ponuditelja, njegovo prebivalište, OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv tvrtke sa adresom sjedišta, OIB (za pravne osobe) i broj telefona radi kontakta;
– presliku osobne iskaznice za ponuditelja fizičku osobu – obrtnika;
– izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz obrtnog registra, ne starijeg od mjesec dana od datuma izdavanja, iz kojeg mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za djelatnost koja je oglašena (za fizičku osobu-obrtnika);
– izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra ne starijeg od mjesec dana od datuma izdavanja iz kojega mora biti vidljivo da je društvo registrirano za djelatnost koja je oglašena (za pravnu osobu);
– ponuđeni iznos kupoprodajne cijene;
– izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna Porezna uprava Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana;
– izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 1, BON-2 i SOL-a 2, podaci o solventnosti ne stariji od 30 dana od dana izdavanja;
– dokaz o izvršenoj uplati jamčevine, te
– izjavu ponuditelja potpisanu po ovlaštenoj osobi kojom se obvezuje da će u slučaju ako bude prihvaćena njegova ponuda sklopiti ugovor o kupoprodaji na njegov trošak, da u cijelosti prihvaća uvjete natječaja, da je u cijelosti upoznat sa pravnim statusom nekretnine, te da njegova ponuda ostaje na snazi 60 dana računajući do dana dostave ponude.
Ponuditelj predanu ponudu uz pravo na povrat jamstva može povući do isteka roka za predaju ponuda.

6. Pisane ponude na ovaj natječaj se dostavljaju u zatvorenoj omotnici sa svim prilozima (izvornicima ili ovjerenim preslikama) koje ponuda mora sadržavati. Sve dostavljene potvrde uvjerenja, izvadci iz prethodnog stavka ne smiju biti stariji od mjesec dana, ukoliko nije drugačije određeno.

7. Pisane ponude na ovaj natječaj dostavljaju se u zatvorenoj omotnici s naznakom: “JAVNI NATJEČAJ ZA PRODAJU UREDSKIH PROSTORA – NE OTVARATI“ s preporučenom pošiljkom ili neposredno na adresu PROSPERUS – INVEST d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 269g/6, na ruke gospodin Tomislav Tičić.

8. Rok za podnošenje pisanih ponuda 15 dana od dana objave ovog oglasa objavljenog u javnim glasilima.

9. Odluka o najpovoljnijem ponuditelju bit će donijeta u roku od 15 dana od isteka roka za podnošenje ponude i to bez nazočnosti ponuditelja.

10. Hoteli Plat d.d. zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu, ili odustati od javnog natječaja bez navođenja posebnog razloga.

11. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta ovog natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos kupoprodajne cijene te najpovoljniji ponuđeni rok plaćanja kupoprodajne cijene i osiguranja plaćanja iste.

12. Ako dva ili više natjecatelja ponude isti iznos kupoprodajne cijene, a ispunjavaju uvjete ovog natječaja, isti će se pozvati da u roku od 24 sata od dana obavještavanja o navedenome, ponude pisanim putem u zatvorenoj omotnici novi iznos kupoprodajne cijene.

13. Nakon odabira natjecatelja s najvišom ponudom iznosa kupoprodajne cijene i sklapanja ugovora o kupoprodaji nekretnine s njime, uplaćena jamčevina uračunavat će se u kupoprodajnu cijenu, a ostalim natjecateljima uplaćena jamčevina na koju ne teče kamata se vraća u roku 30 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o kupoprodaji o nekretnini.

14. Natjecatelj čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija, dužan je u roku od 15 dana od dana od konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja, sklopiti ugovor o kupoprodaji nekretnine i preuzeti uredske prostore.

15. Osnovni elementi ugovora o kupoprodaju nekretnina:
– nekretnina se kupuje u zatečenom stanju „VIĐENO-KUPLJENO“
– sve troškove kupoprodaje snosi kupac.

16. Pregled poslovnog prostora moguće je obaviti uz prethodni dogovor na broj telefona 099 6172 374 sa predstavnikom Hotela Plat.

17. Ugovor o kupoprodaji nekretnine sklapa se s najpovoljnijim natjecateljem u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.

18. Svim ponuditeljima se naročito preporuča da prije slanja ponude i uplate jamčevine provjere stanje nekretnina u svim dostupnim javnim registrima.
Objava ovog poziva ili zaprimanje ponuda ne predstavlja nikakvu obvezu za društvo Hoteli Plat za sklapanje ugovora o kupoprodaji predmetne nekretnine sa bilo kojom zainteresiranom stranom, ujedno ne može predstavljati osnovu za bilo kakav zahtjev ili pravo bilo koje osobe da zatraže ispunjenje bilo kakve činidbe od društva Hoteli Plat po bilo kojoj osnovi.

19. Podnositelj ponude neće imati pravo potraživati naknadu štete od društva Hoteli Plat po bilo kojoj osnovi.
20. Hoteli Plat će sve zaprimljene osobne podatke obrađivati isključivo u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta zainteresirane strane za sudjelovanje u ovom postupku.

Pročitajte još

VLADA BLAGO POPUŠTA Dvije trećine suglasnosti suvlasnika, a ne 80 posto!

Dulist

CISTERNE I DANAS NA TERENU Voda i dalje smrdi u mreži dijela sustava Palate

Dulist

DJELATNIK GODINE DENIS RAOS Srce mi je k’o kuća kad čujem pohvale za čistoću Grada

Dulist