Hotelu Neptun danas je dodijeljeno međunarodno priznanje – nagrada ‘Loved by Guests 2017′, koju dodjeljuje kompanija Hotels.com na temelju zadovoljstva gostiju koji su boravili u hotelima diljem svijeta.
Nagradu su u ime kompanije Hotels.com uručile predstavnice Expedie, Marija Vanselow i Nina Kleiner, a u ime hotela Neptun nagradu su preuzeli Romana Antunović, direktorica prodaje, Tom Zovko, generalni direktor i Ivo Sabljić, operativni direktor hotela Neptun.
Nagrade ‘Loved by guests’ temelje se na provjerenim i autentičnim komentarima, ocjenama i mišljenjima klijenata koji su boravili u hotelima koje ocjenjuju, a koje kasnije analiziraju turistički stručnjaci. Upravo se prema navedenim kriterijima Neptun ove godine našao među vodećim svjetskim hotelima.
Nagrađeni hotel je jedan od pet luksuznih hotela Importanne Resorta, koji Dubrovnik svrstava kao nezaobilaznu destinaciju za luksuzan odmor u potpunosti prilagođen željama najzahtjevnijeg gosta. Novoobnovljeni hotel kontinuiranim održavanjem visoke razine kvalitetne ponude i usluge te blizinom povijesnih znamenitosti grada Dubrovnika, pruža vrhunski odmor svojim gostima tijekom cijele godine. Posebna pažnja posvećena je i uređenju interijera svake sobe kako bi se gostima, osim estetskog dojma, pružila i maksimalna udobnost i potpuni doživljaj odmora u ovom hotelu.