Kultura

Horizont kao naša veza s beskrajem – novi vizualni identitet jubilarnih 75. Igara!

dubrovacke ljetne igre vizualni identitet 2024 zoran djukic

Svoju 75. obljetnicu Dubrovačke ljetne igre obilježit će u novom ruhu s potpisom dizajnera vizualnih komunikacija Zorana Đukića, a nakon ‘Novih građana’ i ‘Između kamena’ najnoviji koncept je ‘Horizont’.

Polazeći od prijašnje palete boja te iznova osvjetljavajući onaj sveprisutni, efemerni fenomen kojeg nerijetko previđamo, Đukić razlijeva horizont sutona kroz sve festivalske materijale koji upijaju čaroliju tog prolaznog trenutka i produljuju je kroz čitavo ljeto.

dubrovacke ljetne igre 2024 vizualni identitet zoran djukic 1

Horizont u zalaz predstavlja vidljivu, ali neopipljivu, gotovo nepostojeću granicu između dana i noći, između neba i mora, poznatog i nepoznatog, točku u vremenu i prostoru koja označava promjenu. U tom posebnom trenutku sunce oboji sve u svoje grimizne tonove – more, grad i ljude – svečano objavljujući svoj odlazak i prepuštajući scenu noći, njenoj mističnosti, zabavi, lakoći. U tom trenutku kreću izvedbe na Ljetnim igrama – opisuje dizajner.

Zoran Đukić je dizajner vizualnih komunikacija s preko 15 godina iskustva rada, specijaliziran za stvaranje promišljenih i inovativnih vizualnih identiteta, publikacija i izložbi za širok spektar klijenata iz kulturnog sektora. Osnivač je i voditelj studija đkć d.o.o., a najviše voli oblikovati vizualne identitete i kazališne plakate.

dubrovacke ljetne igre 2024 vizualni identitet zoran djukic

Dubrovačke ljetne igre, kao središte hrvatskog i svjetskog duha i kulture, kao mjesto stvaranja, a ne gostovanja, mjesto susreta, ideja i novih umjetničkih izričaja, i ove godine tradicionalno podržavaju Ministarstvo kulture i medija RH, Grad Dubrovnik, Dubrovačko-neretvanska županija, Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, Turistička zajednica grada Dubrovnika te brojni sponzori: Zračna luka Ruđera Boškovića, ACI klub, Studenac, Mastercard, Hrvatska lutrija, Euroherc, ALH, Kraš, Coca-Cola, HEP, Croatia Airlines, MG Motor te donatori OTP banka, Atlantska plovidba i drugi, kako bi zajedno ostvarili ovaj najprestižniji kulturni događaj u Hrvatskoj.

Pročitajte još

LJETNO RADNO VRIJEME Pogledajte kako rade Dubrovačke knjižnice

Dulist

Projekcija japanskog filma i modna revija u Kinu Slavica

Dulist

PINOVI KOLURI Seifriedov projekt uz slike Josipa Pina Trostmanna

Dulist