Turistička zajednica grada Dubrovnika predstavila je turističku ponudu grada u suradnji s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije na sajmu Hana Tour, koji se održava u Seoulu od 7. do 10. lipnja.
Hrvatski štand organizirale su Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske, Ličko-senjske te Šibensko-kninske županije, u suradnji s konzultantskom tvrtkom Croatia Consulting sa sjedištem u Seoulu.
-Azijsko tržište od velike je važnosti za Dubrovnik, a Južna Koreja koja je jedna od top 10 zemalja s najviše posjetitelja u gradu. Hrvatsku je upoznala zahvaljujući reality showu ‘Sisters Over Flowers’, snimanom u Hrvatskoj. Najpopularnija odredišta u Hrvatskoj za posjetiti su Dubrovnik i Plitvička jezera, a najčešći razlozi putovanja su kulturni faktori kao što su znamenitosti, muzeji, ali i prirodna baština, posebice ona pod zaštitom UNESCO-a – ističu iz TZ-a.
-Posebno je važna prometna povezanost tijekom cijele godine, s obzirom na to da je riječ o tržištu kojeg karakteriziraju cjelogodišnja putovanja, a ove godine to će dodatno biti moguće nakon uvođenja nove zračne linije aviokompanije Korean Air koja uvodi direktne letove za Zagreb od 1.rujna. Turkish Airlines i u sljedećem zimskom redu letenja, nastavlja s povezivanjem Seoula i Dubrovnik preko Istanbula – kažu iz TZ-a.
Dubrovnik je u prošloj godini posjetilo 45 893 turista iz Južne Koreje, a ostvarili su 84 389 noćenja, uz povećanje od 8 posto u dolascima i noćenjima.
Štand su posjetili privremeni veleposlanik Republike Hrvatske u Koreji Hrvoje Cvitanović te počasni konzul RH u Koreji In-Mo Yang.