U organizaciji TUI Destination Experiences (TUI DX) u čijem je sastavu i Gulliver travel, održana je proteklog tjedna akcija čišćenja plaže za pse Lapad u Dubrovniku, a u akciji su sudjelovali zaposlenici Gulliver travela.
Kao i prijašnjih godina, TUI DX i ove godine organizira globalnu kampanju vezanu za zaštitu okoliša i održivost. Ovogodišnja kampanja fokusirana je na čišćenje, a nosi naziv ‘Help us keep our planet clean’. Službeni moto kampanje je ‘REDUCE, REUSE, RECYCLE’.
Gulliver travel u okvirima svoje politike i strategije nastoji promicati načela društvene odgovornosti i ekološke osviještenosti. Pored svakodnevnog odgovornog ponašanja u skladu s navedenim načelima, ovom se akcijom dodatno potvrđuje naša kontinuirana angažiranost u kontekstu ekologije, očuvanja prirodnih dobara i održivosti. Sukladno tome, Gulliver travel kao dio TUI Grupe i ove godine sudjeluje u godišnjoj kampanji za zaštitu okoliša i održivost koju organizira TUI DX. U akciji je sudjelovalo više od dvadeset Gulliverovih volontera, a tijekom akcije očišćeno je 150 metara kvadratnih plaže. Sakupljeno je ukupno 15 kilograma različitog otpada, uključujući opuške od cigareta, plastične vrećice, staklo, papir i ostali otpadni materijal.
-Akcije čišćenja provodimo i iniciramo redovito u svim našim destinacijama jer smatramo da je podizanje svijesti o zaštiti okoliša i održivosti iznimno važno te da ovakvim malim koracima zajedno možemo napraviti stvarnu razliku kako bismo očuvali našu okolinu čistom i lijepom za nas i za generacije koje dolaze – izjavio je Goran Hrnić predsjednik Uprave Gulliver travela i direktor TUI Destination Experiences za Hrvatsku, Crnu Goru i Albaniju.