Iz Gradske uprave reagirali su na izjave bivšeg gradonačelnika Andra Vlahušića na temu prometnih rješenja na području Lapada. Smatraju da je iznosio podatke suprotne činjenicama.
‘S obzirom da su prozivke i navodno dobronamjerni prijedlozi prometnih rješenja u Lapadu od strane bivšeg gradonačelnika Andra Vlahušića u suprotnosti s činjenicama, dužnost nam je izvijestiti javnost o istini vezanoj uz projekt Lapadske obale i Ulice kralja Tomislava.
Vlahušić, naime, tvrdi kako je projekt Lapadske obale bio spreman za realizaciju te da bi već bio gotov da nije došlo do neizglasavanja proračuna Grada za 2017. godinu. Međutim, istina je sasvim drukčija.
Iako je Lapadska obala uvrštena u prijedlog proračuna, to je učinjeno isključivo zbog nastojanja da se obmane javnost i izvrši pritisak na vijećnike uoči glasovanja o proračunu. Lapadska obala je imala projektnu dokumentaciju koja je predana na izdavanje građevinske dozvole, ali dokumentacija nije imala riješene imovinsko-pravne odnose, konzervatori su dali negativno mišljenje o projektu, a nitko nije riješio ni problem proširenja ceste na pomorskom dobru. Isto tako, u proračunu je planirano svega 18 milijuna kuna, a u projekcijama za 2018. i 2019. nije bilo ni kune za taj projekt. Kako je jasno da se projekt ne može realizirati u tako kratkom vremenu, bez potrebne dokumentacije i bez potrebnih novaca (HBOR ne bi kreditirao projekt bez dozvola), jasno je da je to bila samo obmana.
Ova gradska uprava riješila je probleme s imovinsko-pravnim odnosima, konzervatorima te privodimo kraju rješavanje pitanja pomorskog dobra, pa građevinsku dozvolu očekujemo kroz mjesec dana. U proračunu za 2019. ćemo nositi 19 milijuna kuna za prvu fazu projekta, te započeti izgradnju prvog dijela prometnice, a već radimo na dokumentaciji za drugu fazu projekta. Za ostale faze projekta u projekcijama proračuna nosimo po 19 milijuna kuna i u 2020. i u 2021. godini, pa je jasno da projekt zapravo košta 57 milijuna kuna.
Što se tiče ulice kralja Tomislava, radi se o projektu kojega je Vlahušić naručio, platio i odbacio kao nekorisnog još prije dvije godine. I on i struka tada su shvatili da se trećom trakom u ovoj ulici ništa bitno ne dobiva. Dapače, građani bi izgubili parkirališna mjesta, a vjerojatno i taksisti. Stoga nije jasno zašto ponovo izlazi s ovim projektom.
Osim ako nije riječ o pogodovanju pojedinim privatnim interesima.
Svakako, s ovim prometnim ‘rješenjima’ u javnost je ponovno došao još jedan Vlahušićev ‘račun bez krčmara’. I ništa preko toga.
Gradska uprava’