Aktualno

Grad nastavlja s mjerama pomoći zakupnicima poslovnih prostora i javnih površina

grad 1

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika usvojilo je nove mjere pomoći zakupnicima javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Grada koje će vrijediti za razdoblje od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine.

Onim zakupnicima koji su u promatranom razdoblju 2021. ostvarili prihod do 50 posto u istom periodu 2019. godine, za 50 posto smanjit će se iznosi ugovorene zakupnine iz osnovnog ugovora, dok će oni koji su prihodovali od 50 do 70 posto plaćati 70 posto ugovorenih iznosa. Iznos zakupnine od 70 posto obračunavat će se i onim zakupnicima koji nisu mogli dokazati prihod/primitak ili nisu imali parametre za usporedbu u 2019. ili 2021., na traženi način. Onim zakupnicima koji su ostvarili prihode veće od 70 posto obračunavat će se puni iznosi zakupnine iz osnovnih ugovora. Puni iznosi zakupnina obračunavat će se svim zakupnicima koji nisu pravodobno podnijeli zahtjeve. Takvih je 13 zakupnika poslovnih prostora, odnosno 22 zakupnika javnih površina.

Prijedlog zaključka o umanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika u kategorijama ugostiteljski stolovi i stolice, kiosci za pružanje ugostiteljskih usluga i nepokretna vozila za pružanje jednostavnih ugostiteljskih usluga i Prijedlog zaključka o smanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika na 5. sjednici Gradskog vijeća usvojeni su većinom glasova, a ovaj model naplate prethodno je usuglašen na sastanku klubova vijećnika.

Održavajući kontinuitet mjera pomoći gospodarstvenicima, koje Grad Dubrovnik provodi od samog početka korona krize, 14. i 15. listopada upućeni su dopisi zakupnicima javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Grada na temu mogućeg smanjenja ugovorenih iznosa zakupnine u razdoblju od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine, a s obzirom da važeće mjere pomoći vrijede do 31. listopada.

Banner 300x250 DU 1

Za poslovne prostore zaprimljeno je 76 zahtjeva te je nakon obrade istih utvrđeno da 22 zakupnika ostvaruju prihod do 50 posto, da 22 zakupnik ostvaruje prihod do 70 posto, a 18 zakupnika ostvaruje prihod preko 70 posto. Među zakupnicima poslovnih prostora 18 je trgovina, 10 magazina, šest umjetničkih ateljea, četiri frizerska studija, dva zlatarska obrta, dok je 36 ugostiteljskih objekata, ističu iz Grada Dubrovnika.

Za javne površine pristiglo je 126 zahtjeva. Utvrđeno je da 30 zakupnika ostvaruju prihod do 50 posto, dok jednak broj zakupnika ostvaruje do 70 posto prihoda. Prihod veći od 70 posto ostvaruje 33 zakupnika. Za 14 zakupnika poslovnih prostora i 12 zakupnika javnih površina nije bilo moguće utvrditi prihod jer nedostaju elementi za usporedbu s 2019. godinom.

Podsjetimo, unatoč izraženom padu proračunskih prihoda tijekom pandemije, Grad Dubrovnik je nizom mjera pomogao lokalnim gospodarstvenicima kako bi što lakše prebrodili razdoblje do početka gospodarskog opravka.

Pročitajte još

VIJENCI ZA POGINULE SUBORCE Postrojba HRM Dubrovnik obilježava 33. obljetnicu osnutka

Dulist

ODRŽANI EU DAYS Mladima predstavljeni europski programi i institucije

Dulist

Udruga eDUreh obilježila Međunarodni mjesec svjesnosti o potpomognutoj komunikaciji

Dulist