Hrvatska

GENERACIJA Z BIRA DOMAĆE Povjerenje u hrvatske proizvode jače nego ikad

pemo butiga013

Najnovija istraživanja o prepoznatljivosti znakova kvalitete HGK među potrošačima i o navikama generacije Z, dokazala su veliko povjerenje u domaće proizvode i uspješnost akcije ‘Kupujmo domaće’, piše u priopćenju Hrvatske gospodarske komore.

Za znakove kvalitete HGK –  Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta – čulo je 98,6 posto ispitanika, a 84,4 posto njih smatra da su proizvodi i usluge nositelja tih znakova kvalitetniji od istih proizvoda ili usluga koji nisu nositelji, pokazuje istraživanje koje je proveo Odjel za upravljanje kvalitetom HGK.

Prednost proizvodima i uslugama sa znakovima kvalitete daje velika većina ispitanika, a tek ih 3,1 posto ne obraća pozornost na takve proizvode i usluge. Ako je riječ o istom cjenovnom rangu, 95,7 posto odlučuje se za domaće. Proizvode koji imaju znakove kvalitete HGK prijateljima, poznanicima i članovima obitelji preporučilo bi 94,8 posto sudionika istraživanja.

HGK kroz nacionalnu akciju Kupujmo hrvatsko promovira kvalitetne hrvatske proizvode i brendove, kako bi senzibilizirala javnost o važnosti kupnje domaćih proizvoda, kao i što to znači za razvoj cijelog gospodarstva.

– Kupujmo Hrvatsko najprepoznatljivija je nacionalna kampanja HGK koja već više od četvrt stoljeća osvješćuje potrošače o važnosti kupnje domaćih proizvoda. Ovogodišnju kampanju karakterizira svježi i mladenački ton kojim se želimo približiti našim najmlađim potrošačima, pripadnicima generacije Z i prenijeti poruku da zajedničkim djelovanjem možemo učiniti velike stvari. I svega nekoliko eura potrošenih na kupnju proizvoda domaćeg porijekla čine razliku i stvaraju multiplikativni učinak kada ovaj obrazac slijedi veliki broj potrošača. Stoga je izgradnja potrošačkog domoljublja i jačanje svijesti o prisutnosti i kvaliteti hrvatskih proizvoda i usluga, jedna od trajnih zadaća HGK – izjavio je predsjednik HGK Luka Burilović.

Istraživanje potrošnje i odabira proizvoda generacije Z koje je HGK proveo u suradnji sa zagrebačkim Ekonomskim fakultetom pokazuje da je za 71,96 posto ispitanika uz cijenu najvažniji kriterij za kupnju prehrambenog proizvoda da je riječ o domaćem proizvodu. Na listi prioriteta je i kontrolirano porijeklo proizvoda za 52,41 posto ispitanika te sastav proizvoda i sadržaj konzervansa i drugih aditiva za 50,13 posto sudionika istraživanja. Ovi rezultati potvrđuju da mladi vode brigu o kvaliteti i o koristi za zdravlje kod kupovine hrane.

Ključna poruka akcije Kupujmo hrvatsko Hrvatske gospodarske komore je da poticanju potrošnje i očuvanja domaće proizvodnje može doprinijeti svatko.

 

 

 

Pročitajte još

POTROŠNJA U PROSINCU Izdano 5 milijuna računa više nego lani!

Dulist

PISMO DJELATNIKA OŠ PREČKO “Zajedno ćemo pronaći snagu za obnovu naše zajednice”

Dulist

ZAKONSKE PROMJENE OD 2025. Veći minimalac, katastar, dostava sudskih pismena, alimentacija…

Ivana Mijić Vulinović